Mcgonagallka poslala všetkých okrem Albusa a samozrejme mňa preč. Do polhodiny sa vo dverách objavil môj otec.„Čo sa tu deje?" zamračil sa namiesto pozdravu.„Lily zmizla." odpovedal som pohotovo.„To ma mrzí, dúfam že bude v poriadku." pozrel na pána a pani Potterovcov úprimne, možno ich nemal rád ale stratiť dieťa muselo byť príšerné a to chápal.
„No žiaľ nerozumiem prečo som tu ja a môj syn."„To nevieme ani my, Scorpius sem prišiel a požiadal aby sme ťa zavolali." slová pani Weasleyovej môjho otca zaskočili ešte viac. Všetci odo mňa čakali vysvetlenie.„Videl si noviny?" opýtal som sa na začiatok.„Scorpius..." pochopil,„Nie otec počúvaj, čo ak je na tom niečo pravdy, na tom čo napísali." prerušil som ho, vedel som že si bude myslieť že som sa asi zbláznil.
„Synak, si v Rokforte tu ti nič nehrozí, ignoruj to, ministerstvo ho čoskoro zase chytí." nechápal to, tu vôbc nešloo predsa o mňa.„Oci, ak by sa ti chcel pomstiť najúčinnejšie by bolo ísť po mne alebo mame ale ona je stále s tebou takže ja som najvhodnejší kandidát."„Pán Malfoy, Lucius sa v žiadnom prípade nemá šancu dostať do hradu a vy so všetkou úctou nie ste taký hlúpy aby ste išli snáď za ním." vložila sa do toho aj riaditeľka.
„Iba ak by si mal dôvod." začínal som mať pocit že jediný kto mi rozumie je pani Potterová. Lily mi povedala o jej rozhovore s matkou, ktorá videla ako ju môj otec doviezol pred sviatkami domov.„Lily je v poriadku, teda zatiaľ určite." pokračovala.„Ginny o čom to hovoríš?" nechápal jej manžel. „Harry myslím že by si sa mal posadiť." všetci si radšej posadali, toto vyzeralo na dlho.„Scorpius je priateľ Lily."„A? To je aj Albusov už 7 rokov." pani Potterová pretočila očami.„Nie drahý, nie takto." podľa mňa sa pán Potter len všetkými zmyslami snažil potlačiť vedomie že Lily chodí so mnou. „Ako dlho o tom vieš?"„Asi mesiac, od Vianoc." nikto sa neozval a ani si nepozeral navzájom do očí.
„Ty..." pozrel na mňa a ja som čakal buď veľký krik alebo jednu po papuli, ani jedno by ma v tomto prípade neprekvapilo. Ťažko povedať či ho rozčúlilo viac zistenie že spím s jeho dcérou alebo že je kvôli mne pravdepodobne v ohrození života.„Pozor na to čo povieš Potter bez môjho syna by ste sa nikam neposunuli." zakročil môj otec skôr než sa niečo stalo.„Bez tvojho syna by sa mojej Lily nič nestalo!" obaja sa náhle postavili a prebodávali sa pohľadmi, tak málo chýbalo k tomu aby vytiahli prútiky.„Tak dosť! Obaja! Nikto z nás nemôže za to čo sa stalo, ak jej chceme naozaj pomôcť musíme spolupracovať. Harry, Scorpius nie je Draco a Lily nie je ty. Za to že vy dvaja sa nenávidíte neznamená že musia aj oni." slová pani Weasleyovej ich oboch trochu skľudnili, aspoň natoľko aby sa opäť potichu posadili.
„Takže ak to chápem, Lily uniesol Lucius Malfoy aby nalákal Scorpiusa aby sa na ňom mohol pomstiť pánovi Malfoyovi." zhrnul to Albus a keď to povedal takto dokopy začínalo to úplne dávať zmysel. „O Merlin." zašepkala zničene pani Potterová. „Nájdeme ju." snažila sa ju utešiť jej švagriná. „Otec." otočil som sa na neho ale ten nevyzeral že sa do niečo chce nejak hrnúť. „Je mi ľúto čo prežívate ale ja s ním už nechcem mať nikdy nič spoločné." povedal zahanbene, vedel čo k Lily cítil vedel že ju milujem ale vedel som aj čo musel prežívať keď bol mladý v jednom dome s ním, niet divu že sa mu chce vyhnúť.
„Draco, ty si jediný kto nám môže pomôcť, ja ťa prosím." povedal zúfalo pán Potter, nedivím sa mu, sám som sa cítil príšerne, neviem si predstaviť ako sa musel cítiť jej otec. „Urobím všetko aby sme ju našli." vďačne som k nemu priskočil a po mnohých rokoch som ho objal. „Bolo by dobré ak by ste všetci išli ku nám domov, mám odložené všetky papiere od domov, chát a kaštielov, ktoré vlastníme, väčšina z nich je na odľahlých miestach a nikto okrem rodiny o nich nevie." dodal a všetkým sa aspoň z malej časti odľahlo keďže sme sa z ničoho hoci len o kúsok posunuli.
ESTÁS LEYENDO
Nočná mora Lily a Scorpiusa
FanficO tom ako sa Lily a Scorpius nenávidia, ale čo ak sa stane že...