C.13. Nu e ceea ce pare

1.2K 80 0
                                    


MARK

Ce sa mai lucrez ?! nu ma mai puteam concentra la nimic, stateam in birou si visam cu ochii in tavan...visam la ea...

Cu cat imi dadeam voie sa ma gandesc la ce a fost, cum ne-am sarutat, cu atat imaginatia mea zbura la clipele petrecute in Eden, la momentele noastre. Inchid ochii si o vad, ii vad chipul ei, ochii ei frumosi, buzele ei de care am devenit dependent, ma debusola total atunci cand i le sarutam.

Totul in mine e schimbat de cand s-a intors, a fost ascunsa in inima mea atata timp, iar acum pur si simplu de cand am vazut-o tot ce vreau este sa fiu langa ea.

Cum se face ca dupa atat timp, in absenta ei, mintea mea era sub control, puteam sa citesc o fraza si sa o inteleg, insa acum, e blocata in mintea mea, ea, cea pe care o iubesc mai mult decat pot intelege, nu ma pot gandi la altceva, decat la ea, la Asu a mea.

Ajung acasa si ma arunc in pat, ma uit la lantisorul pe care il l-am luat, il strang si ma gandesc cat de prost am fost, felul cum mi-a răspuns la sarut mi-a dat clar de inteles, ca inca ma iubeste....

-Nu mai avea rabdare fata mea !, incep sa zambesc, gandindu-ma ca m-a provocat sa o sarut.

Ma duc spre usa, cineva ma cauta, imi doream asa mult sa nu fie Jasmin, cred ca o bagam in casa o legam si plecam eu.

-Al, ce e cu tine aici. ? sor'mea intra furtuna in casa.

-Ce faci mă ?!

Ma uitam la ea, o priveam cum isi incruciseaza mainile si ma priveste furioasa, batand din picior...ce a apucat-o....sa vezi ca a pierdut un proces si isi descărca nervii pe mine.

-Ăăăăă stau ca omul in casa mea!!! spun ridicand din spranceana, poate ar trebui sa incerci ai tu.

-eee nu mai spune, acum te-ai gasit sa stai ?! pana acum ai fiert pamantul la fiecare pas pe care l-ai facut, iar acum....tu stii de ce te-a lasat Asu? Te-ai gandit o secunda ?

-Da, nu e clar, Zyan....

-Ai lasa-ma, asa crezi tu sau asa ti-a zis Jasmin?! tu ce crezi...inima ta, Mark, tu ce simti ?

Ma uit la ea confuz, ce a apucat-o dupa atata timp sa discutam, am mai vorbit dar niciodata in postura asta, ea avocat si eu inculpat, sa tipe la mine.

Mereu m-am contrazis singur, undeva in adâncul inimii mele stiam ca Asu nu m-ar părăsi si mai ales pentru bani, dar am preferat sa cred asta decat sa realizez ca eu am lasat-o sa plece.

Am fost prea orgolios sa accept ca m-a lasat la spital indiferent de motiv, ca eu cel ranit am fost abandonat...chiar si la petrecere vedeam in ochii ei altceva decat ceea ce gandeam, gandeam idei despre ea si Zyan, spuse de Jasmin.

-Asta ma gandeam si eu, cum poti sa fii atat de slab, Mark, stiu ca ai jucat femeile pe degete iar acum că Asu te-a lasat, ai ramas prost, dar sa nu iti revii in starea de prostie....nu ma asteptam.

-Bine ca esti tu desteapta, o tachinez cu un ton de copil....si ce te-a apucat acum cu asta ?nu mai ai la ce cazuri sa lucrezi si te-ai bagat in viata mea de plictiseala, doamna avocat ??

-Oooo nuuu , pentru tine dragule, imi trebuie un tribunal intreg de avocați la cat de dificil esti...am vorbit cu Asu, a plans si mi-a zis ca lucrurile nu sunt asa cum par si ca a fost...

-Ce ai facut ? ai vorbit cu ea? iar ii iei apararea ? Al, eu sunt fratele tau...daca nu pare chiar asa, de ce nu imi zice mie asta, de ce se plaaange la tine.

-Pentru ca nu o asculti Mark, zi-mi de cate ori ați incercat sa vorbiti si nu ai avut rabdarea sa o asculti, nu i-ai oferit posibilitatea, pentru ca te-ai lasat umbrit de gelozie, furie...

Daca imi dadea o palma era mai bine, dar faptul ca mi-a zis adevarul m-a terminat, asa era, a incercat, dar nu am acceptat eu.

-Stii ceva Mark, foarte bine ti-a facut, te-ai lasat ghidat de iubita blonda, care sigur si cand zic asta zic ca chiar cred, sigur a avut ceva de-face cu despărțirea voastră, nu mi-a confirmat Asu asta, dar daca e asa....vai Mark...sa traiesti cu cea care ti-a luat fericirea.

Era ea mai mica ca mine, era sora mea, insa vorbele ei ma loveau puternic, parca ma luptam cu o armata de oameni....m-am dus langa ea, am prins-o de brate ceea ce imi spunea, ma facea sa ies din casa sa ma duc dupa blonda si sa o joc in picioare.

-Inceteaza, tip la Al fixand-o cu privirea.

-Mark, daca am dreptate, daca ceea ce a insinuat Asu, e adevarat vei regreta mult, daca nu indrepti situatia cat mai curand.

Si cu asta se smuceste din maine mele si pleaca trantind usa cu putere. Ma simteam ca un leu in cusca, dupa ce a avut o serie de dresaj. Trebuie lămurită situatia, cat mai repede.

ASU

Nu stiu daca am facut bine sau nu ca am discutat cu Alison despre asta insa, asa am simtit o eliberare, a primit vestea atat de bucuroasa, oare Mark ar reactiona la fel ?

-Izy, eu ma duc in camera, maine stau acasa, daca vrei poti sa iti iei liber, daca ai nevoie sau ceva, Aiden vad ca a adormit.

-Sigur Asu, pai nu am nevoie in mod deosebit, daca te simti ok, poate mergem pe la cumparaturi, prin parc ?

-Vedem maine, somn usor.

Ajung in camera, il pun pe Aiden la el in patut si ma asez si eu in pat. Atat de lunga a fost ziua de azi, ma gandeam la sarutul lui Mark, atat de intens, atat de profund. Maine poate ma suna Bruno, trebuie sa rezolv cat mai repede situatia.

..........

Dupa ce ne rasfatam prin magazine, mergem in parc, era o zi senina, calduroasa. Izy mergeam cu Aiden, il plimba in carucior iar eu o tineam de vorba.

-Ma duc sa iau inghetata, vrei?

-Da, multumesc.

Ma indepartez de ei si ma duc sa iau inghetata, asteptamd la rand vad undeva departe o persoana care semana perfect cu Jasmin, o studiez putin, apoi imi vad de ale mele.

Platesc îngheța si ma întorc la Izy si Aiden, insa pe banca unde i-am lasat, nu era nimeni, doar carucior gol. Izy nu, Aiden nu.

Panica s-a instalat in mine, ma uitam peste tot insa nu ii vedeam, gandul ca s-a intamplat ceva ma omora.

-Izyyy, Izyyy....singurul gand care ma bantuia era Jasmin.

Scot telefonul sa o sun pe Izy, insa nu apuc ca o vad ca vine, era cu Aiden in brate.

-Unde ati fost, Izy niciodata, dar niciodată sa nu mai faci asta, ai inteles.

-Da, imi pare rau, erau niste ratuste pe lac si am vrut sa i le arat.

Il iau in brate si il cuprind intr-o imbratisare, ma calmez instant, acest sentiment este de neînlocuit, unic, legătura dintre mama si copil este ceva divin, eram coplesita de gingasia lui, era atat de adorabil ...

Iubind indirect P II (FINALIZATĂ )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum