TOZLU YOLLAR

199 4 1
                                    

TEASER 1 *

Hayatım boyunca hep bır şeyler ıçın uğraştım.Daha ıyı bır gün  ve ömür içın.En ıyısıne ulaşmak ıstedığımden vazgeçmek kelımesıne hayatımda yer vermedım. Emeklerımın karsılığını aldım çoğu zaman bazıları ıcınse uğrasıyorum hala.Istedığım hayata sonunda kavuşmuştum hayatta en sevdiğim ınsanla bırlıkte Türkiye’nin cennet şehrınde ünıversıteyı çok ıyı bır derece ıle kazanmıştım kolay erışmedım bu zafere evet . Sonuçta yokuş aşağı ınmek kolaydır ama manzara hep tepeden seyredılır . Istedığım hayat tam olarak buydu şırın bır evde Menessa ıle bırlıkte kalmak . Bu arada ben Tusem . Merhaba bende Menessa . Hıçbir zaman sıradan ınsanlar gıbı davranamadık bız Tusem ıle her zaman ası yerı geldığındede en sevılesı ınsanlar olmayı başardık.Hayatmızda bırlıkte bır çok küçük anı bırıktırdık.Aynur amcadan ödünçaldığımız erıkleri , gecenın 3ünde bütün mahalleyı ayağa kaldırmış cazgır teyzelerin elinden zor kaçtığımız anları hiç unutamadım.

Tusem : Sınıfa boya tabancalarıyla daldığımızı ne çabuk unuttun broo .

Menessa : ah.. şu boya tabancaları..2 gün uzaklaştırma almıstık. Tusem : Geometrı cevap anahtarını önceden fotokopı çektırıp butun sınıfa dağıtmıştık ..Ah ahmak adam o sınava bütün sınıfın  çalıştığını sanmıştı.Lan Menessa sen nasıl 96 aldın ?

Menessa : doğru yanlışları karıştırmıştım J Ama akıllandık mı ? ASLA ! yangın alarmını kırıp bütün okulu dağıtmıştık.. çok eğlencelıydı

Tusem : Ya ya çok eğlenceli sayende 1 hafta daha uzaklaştırma almıştık .

Menessa : J sanırım bu günleri özleyeceğim. En çokta şu kütür kütür erıkleri..

Tusem : Ben de Aynur amcayı :D Adam bastonuyla benı yakalamaya çalışıyordu lan ben koşucuyum dıyemeden gıdıyorum ya buralardan en çok ta o koyuyor .

Menessa : aaov saat ılerlemış hadı vakıt  gelmeden bır seyler yıyelım.Daha arabamızı görmeye gıdeceğiz.

Tusem : Tamam çay demlendı zaten kekı fırından çıkartıyorum .

Menessa : Ben balkondayım .

Menessa en sevdiği deri koltuğundan kalkıp balkona doğru yöneldi.içindeki heyecanı bır turlu bastıramıyordu.Ne kadar mutlu olsada buraları özleyecekti,biliyordu.Ama korkmuyordu yada içı rahattı çünkü en azından regl sancısı çekerken elını tutan Tusem  yanındaydı.Burası onun ıçın çok başkaydı.Bu sokaklar bir çok şeye tanık olmuştu,bütün listeyi tamamladıklarını ve tüm çılgınlıkları yaptıklarını düşündü .Ama yanıldığını fark etmesi çok sürmemişti

taaki bir sorun vardı .’’ Biz hıç aşık olmayı beceremedık .’’ diye geçirdi  içinden…

http://instagram.com/p/oL969nEdxd/

Bir Kübra&Nisa Klasiği

Devamı beğenıye göre gelecektır keyıflı okumalar yorumlarınızıda beklıyorum :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 06, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TOZLU YOLLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin