Peter'ın Spiderman olduğunu öğrenmişsindir.
Peter ile çok yakın arkadaşsındır . Ve peter ile aranızda hiç sır yoktur. Ama peter bu aralar çok sık yanından ayrılıyordur. Ve hep "Stark stajı" diyerek geçiştiriyordur.
Ama evlerinde peterın Spiderman kıyafetiyle tavanda dolaştığını gördüğünden beri ona sinirlisidir. Çünkü Peter ile aranda hiç sır yoktu ve bu olay olduktan sonra pekte sır olmamış gibi oluyordu.
Bu gün pazartesi ve okula gitmek zorundasındır . Bu hafta sonu o olaydan beri peter ile hiç konuşmamışsındır . Ve bu gün aynı sınıfta bir dersiniz vardır.
Okula girdikten sonra dolabına doğru yol aldın. Ve Peter 'a gözükmemeye çalışıyordun. Kitaplarını dolabına koyarken gözüne biri çarptı ve evet bu o kişiydi "Peter" . Şu anki dersin kitaplarını alıp dersin olan sınıfa hızlı bir şekilde yürümeye başladın. Ve peter arkanda sesleniyordur.
-(y/n) bekle dur.
Onu duymadan sınıfa gittin ama onunla aynı sınıftaydın ve bunun bir çaresi yoktu.
Dersin bitmesiyle zil çaldı . Ve kitaplarını topladın. Sınıfta herkes çıktı . Peter hariç .Masaya yaşlanmış bir şekilde sana döndü .
-(y/n) özür dilerim . Ama bu kimliğimi kimsenin bilmemesi gerekiyordu. Affet beni tamam aramızda hiç sır yoktu ama biz biliyorsun mükemmel ikiliyiz .
Sonra sana gülümser . Ve sen dayanamayıp .
- Seni affettim Pete .
Diyerek tokalaşırsınız sonra sınıftan gülerek çıkarsınız.
Bu seferkinde arkadaş oldunuz ama bence hoş oldi. 🤙🏻🤙🏻 Umarımmmmm beğenmişsinizdirrrr.
Peter ile hayallendiniz.💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peter Parker|Hayal Et
Fiksi PenggemarGenç Peter Parker ile hayal etmeye hazır mısın?