Ji yoon:Kim min jae diyorum! Seul a dönüyo.
So yeon:Sen ciddi misin? Daha 20 dk önce mesajlaştık ve bana hiç bir şey söylemedi.
Ji yoon:Sana sürpriz yapacağını söyledi. Sana söylememem için beni tembih etti ama dayanamadım.
So yeon:Ne zaman geliyor?
Ji yoon:Yarın.
So yeon:Ne!? Benim kilo vermem lazım kesin panda gibi olmuşsun diyecek.10 kilo aldım.
Ji yoon u odadan kovup hemen üstüme rahat bir şeyler geçirdim. Odamdan çıkıp kızlara bağırdım.
So yeon:Kızlar ben Han Nehri ne gidiyorum.
Chae won:Tamam! 20 dk sonra bende gelirim yanına.
So yeon: Tamam, gelince arasın.
Spor ayakkabılarımı ayağıma geçirdim. Zaten evimiz Han Nehri ne yakın olduğu için 5 dk ya gelmiştim. Tempolu bir şekilde koşmaya başladım.
-Kang Tae Rim-
2 saattir koşuyordum. Biraz yavaşladım. Benden ters yöne koşan tanıdık bir yüz fark ettim.So yeon!?
Kendi kendime gülerek geri geri koştum. So yeon a yetiştiğimde yavaşladım. Kulaklıklarından birini çıkardım.Kang tae rim:So yeon!?
-So yeon -Kulaklıklarımdan birinin çıkmasıyla yavaşlayıp yan tarafıma doğru döndüm.
Kang tae rim: So yeon!?
Lanet olsun. Napsam ki koşsam ayıp mı olur?
So yeon:Selam.
Kang tae rim:Terleyince daha da guzel oluyor.
So yeon:Efendim?
Aslında ne dediğini gayet iyi duymuştum ama duymamış gibi yaptım. Yoksa yine aptal gibi koşacaktım.
Kang tae rim: Hic şey... Icmek ister misin?
Elindeki soğuk kahvelerden birini bana uzatmıştı. Hafifçe tebessüm ettim. Ve yavaşça kahveyi ellerinden alıp kavradım.Bu ilk gün bana uzattığı alamadığımda ise çöpe attığı soğuk kahvenin aynısıydı.Ellerimizin deymesiyle kalbime bi anda tatlı bir ağrı girmişti. Banklardan birine oturduk ve kahveleri içmeye başladık.
Kang tae rim: Kim tan yoon biraz garip değil mi sencede?
So yeon:Evettt! Yıllardır bunu herkese söylüyorum fakat beni kimse takmıyor.
Kang tae rim:Şu yaptığı balık taklidini hatırlıyor musun? Hahahah
So yeon:Evet sonrada çöpün dibini boylamıştı.
Belkide saatlerce konuşmuş ve çok gülmüştük. Chae won un aramalarına cevap vermediğim için bana baya kızacaktı fakat şu an mutluydum ve bu umrumda değildi. En sonunda ufaktan uykum gelmeye başlamıştı. Elimde olmadan yavaşça gözlerimi kapadım
Lütfen yorum yapın ve beğenin. Sizi seviyorummm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dimple
Tienerfictie"Neye bakıyorsun?" "Gamzelerin diyorum öpebilir miyim?" . . . "Hatırlıyor musun? " "..." "Gazmelerimden öpmek istemiştin."