cool insan özelliği

108 2 0
                                    

♡Derin bir insan olun. Biriyle ilk tanışmada herşeyinizi hemen anlatmayın.

♡ Gizemli bir yanınınız mutaka olsun.Samimi, içten ve arkadaş canlısı olun.

♡ Sempatik olun fakat insanların peşinden koşturan ve onlara ihtiyacı olan biriymiş gibi olmayın.

♡ Muhabbeti keyifli biri olun, güncel gelişmeleri, sanatı, sporu bilin. Kültürünüzü geliştirin.

♡ Bakışlarınız ve gözleriniz boş ve komik olmasın, aksine derin ve dolu olsun.

♡ Basit ve düşük seviyeli konuşma dili kelimelerinden kacininin
Kullandığınız kelimelerde ve konuşmalarınızda seviyeli olun.

♡ Bilinçsizce konuşmayın.Gerektiği yerde espri yapabilmelisiniz.
Espri yapabilme yeteneği bir çeşit zeka göstergesidir ve etkileyicidir. Ancak bunda da aşırıya kaçmamalısınız.

♡ Kararında seviyede ve doğru zamanlarda uygulayın.Sus pus olmayın, konuşun, özgüveninizi gösterin. Cool olmak sadece görsel bir olgu değildir. İçini de hareketlerinizle ve konuşmalarınızla doldurabilir olmanız gerekir.

♡ Kabalık asla yapmayın. Cool olmak size kaba ve fevri olma özgürlüğü vermez. Nezaket çerçevesinde kalın ve çevrenizde saygı uyandırın.Kendinizi herkesle eşit görün. Kimseden üstün değilsiniz. Çekingen olmayın ama mütevazi olun.

COOL OLMANIN YOLLARI👗💄Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin