Snad jsem se neza-„Draco Malfoy!"

719 34 1
                                    

Zase to dělám. Dneska jsem se už po třetí přistihl, jak nenápadně okukuji Harryho záda. Zvláštní mu říkat Harry, vždycky to pro mě byl ten nevymáchanec Potter z Nebelvíru a teď? Okukuji ho, říkám mu Harry... Co se to se mnou děje? No tak, Draco, jsi Malfoy, ne žádná nadržená třináctka, tak se sakra vzpamatuj!

Harry Potter, obyčejné, ale úžasné jméno. Jméno hrdiny, které zná jak Nebelvír, tak i zbytek Bradavic.

Nepřeháněj, zas tak úžasný není.

A ty jeho oči. Smaragdově zelené oči, ze kterých sálá pochopení a empatie.

To není pravda. Vážně takhle přemýšlím o Potterovi?

A ta jeho pleť. On je tak sexy...

Bože, nechci se hádat sám se sebou.  Teď mě napadá, ale ne, to je blbost, přece jsem se neza-

„Draco Malfoy! Jako posledních pár dní, úplně mimo. Kolik kapek rostlinného lektvaru potřebujeme, abychom zrychlili vývoj fazole?

„To jsme se jako učili?!“ vyprskl jsem bezmyšlenkovitě.

„Víte, Draco, běžného kouzelníka by napadlo se podívat na tabuli, ale vás ne. Tak prosím, když už mě nevnímáte, zkuste se alespoň na tu tabuli podívat. Mimochodem, troll.“

U všech mudlů, to je ale kráva. To si jako vážně myslí, že ji někdo vnímá? Vždyť v jejích hodinách usíná i šprtka Grangerová! Všichni v jejich hodinách usínají. No, to už je teď jedno.

   Takže, kde jsem to skončil? Nevím, kdyby mě ta blbka nepřerušila, určitě bych tu myšlenku dokončil. Teď už je to asi jedno...

TajemstvíKde žijí příběhy. Začni objevovat