"Keşke atsaydım oradan kendimi."
Eğer beni kurtarmasaydı oradan kendimi atmicaktim ama şimdi atmak istiyordum.
Çünkü aşık olmuştum.
"Yapma Yankı . İkimiz de biliyoruz orada kendini aşşağıya atmak için dikilmiyordun. "
O hayran kaldığım yüzüne baktım güzel adamımın. Dünya'nın en güzel kızı bile şüphesiz kıskanır onu. Aslında herkes kıskanırdı onu. Ben bile bir kız olarak kıskanıyorum onu. Ama yüzünü değil. Kalbini.
Dışarıya ne kadar umursamaz, ukala ve kötü çocuk havası verse de en önemlisi o karanlığın beden bulmuş hali olsa da aslında da benim güzel adamım dünyanın en geniş kalbine sahip. Ve en güzel kalbine.
"Aslında atmak istedim kendimi. Ama sonra dedim ki ben daha aşık olmadım. İlk önce aşık olayım zaten sonra yavaş yavaş,içerden
içerden ölürüm dedim."
Kafam onun o güzel hayran kaldığım gövdesine dayanmış bir şekil de ilk karşılaştığımız uçurum kenarında gökyüzüne bakıyorduk. Aslında o gökyüzune ben ona bakıyordum.
O hayran kaldığım siyah gözlerini bana çevirip biçimli kaşlarını
çattı."Ne yani hala aşık olmadın mı ?"
Oldum. Ama bu aşktan çok sevgiydi. Ama sonsuz sevgiydi. Sanki içim de ki tüm sevgiyi ona adaya bilirmiş gibi hissediyordum. Zaten sonsuz sevgimi vermiştim ona daha ne düşünüyordum ki. Ben çoktan bi adam içi ölümü göze alacak derece de aşık olmuştum.
Gözlerinin içine bakarak konuştum bu sefer. "Oldum. Ama bu aşktan çok sevgi gibi. Sonsuz sevgi. Büyük sevgi. O kadar büyük bir sevgi ki o aşktan korkan kız bu sevgiyi sırf sen olduğun için kalbi ile değil de tüm bedeni ile taşıyor. Ama unutma Çağın ben sen olmadan yaşayabilirim ama yaşayan ölüden bir farkım olmaz. "
Beni saran kolların daha da sıkılaştığını hissedebiliyordum. Bu huzurun tanımı benim için. Gözlerimi kapatıp bu huzurun keyfini çıkarmaya çalışıyorum ki o hayran kaldığım sesi kulaklarımı doldurdu..
"Alya emin ol seni ölsem de bırakmam. Evet sana daha önce hiç romantik şeyler söylemedim. Ve emin ol bunu da son kez söylicem. Alya seni seviyorum dediğin gibi bu aşktan çok sevgi. Evet sonsuz sevgi. Sen beni o kadar değiştirdin ki bunu fark bile etmiyorsun. O saflığın benim karanlığım da o kadar kusurlu ki. " İçine derin bir nefes aldı. Hayran kaldığım nefesleri. "Seni bırakmicam Çünkü Her Bir Yanım,Aşık Her Bir Yanına."
Benim de Çağın benim de. Benim de her bir yanım aşık her bir yanına.