Kapitola 1. ISS

42 5 0
                                    

Pokračování knihy Záhada na měsíci.

Tři členové posádky Mezinárodní vesmírné stanici seděli v jednom z jejich modulů. Stanice má mít trvale 6 členů. Zbylí tři sem teprve mířili ze Země. Chase a Savvy dovyprávěli, co se stalo a proč tak naléhavě potřebovali přistát. ,,Tak sme odletěli z Měsíce a zbytek už znáte." dokončil Chase.
Všichni se na ně nevěřícně dívali, ale fotky, které jim ukázali mluvili za vše.
Systém: ,,Příchozí hovor ze Země."
Modulem se rozezněl hlas ředitele NASA. ,,Předpokládám, že už ste jim všechno řekli."

,,Teď sme skončili." potvrdil Chase.
,,Takže. Jakmile na stanici dorazí tři střídající členové tak vy dva poletíte na Zem. Čekáme tu na vás."

,,Co s nimi bude?" ozvala se Andy.
,,Jak jsem už řekl, na Chase byl vydán zatykač s obviněním za prozrazení státního tajemství a velezradu."
Chase mu skočil do řeči ,,A co Savvy?"

,,To samé." odpověděl ředitel.
,,Proč? Byl to můj nápad přistát na ISS. Proč by za to měl platit i Savvy?" odporoval Chase.

,,V pohodě kámo. Nenechám tě v tom." řekl Savvy.
Chase se na něj smutně usmál a povzdechl si. V modulu zavládlo ticho. Pak ředitel hovor ukončil slovy ,,Do té doby zůstanete na stanici. A pokud vás to zajímá tak Jamese sme přeřadili zpět do oddělení pro vývoj raket."

,,Aspoň, že ten bude v pohodě." prohodil Savvy. Chase přikývl.
Pak opět promluvila Andy ,,Proč? Vždyť jste nic neudělali. Jen ste se chtěli zachránit. On by udělal to stejný."
Odpověděl jí Chase ,,Tak mu to můžeš zkusit vys-" nedořekl větu, protože modulem se rozlehla velká rána.

Tak první díl je na světě :D doufám, že se bude líbit :D

Počátek [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat