***Dirty etterspurt****
I dag kommer Nash hjem fra en 5 ukers tur med magcon. og vi hadde en stor krangel på skype men jeg over det, men han vet bare ikke. Nash tror jeg fremdeles er sur så Jeg skal overraske han ved og møte han på flyplassen. Jeg tok telefonen og sjekket klokka. Jeg gikk inn i bilen og kjørte til flyplassen. Jeg gikk til utskjekkingen skjer og ventet på han skulle komme. Jeg satte meg der og ventet, skjekket Instagram til jeg hørte noen snakke til meg.
"D/n hey! " sa Will når han gikk over til meg. Jeg smilte og ga han en klem og sa hei.
"What are you doing here?" spørte han og så på meg med et smil.
"oh, im gonna pick up Nash, did he tell you that we had a fight?" Spørte jeg.
"Nash told me that you guys fighted and told me to pick him up beacuse he didnt know if you were going to pick him up and he thought that you were still mad at him."
"Oh, i understand i want to give him a surprise and pick him up" svarte jeg tilbake glad.
"so i came here without a reason when i really could been sleeping now?" sa Will med divastemme, på tull selvfølgelig.
"Sorry, i will tell him next time, haha"
"Well im going home to get my beauty sleep, see you later D/n!" sa han og ga meg en klem før han dro.
Jeg hørte en person som snakket i høyttalerne sa at flyet hans har landet og vil være ute nå snart. litt senere så jeg folk kom ut av døren og jeg løp nærmere og ventet på og se Nash sitt ansikt. Gud som jeg savnet det!
Jeg så han Bærte baggasjen sin og jeg løp til han og pakket armene mine rundt armene hans og klemte han en lang stund.
"D/n, you came!" sa Nash glad og klemte meg hardt tilbake
"Of course i would!"
"i tought that you had leaved me og still were mad at me!" sa han med litt trist stemme.
"i will never leave you Nash"
"Never?" sa han med håp i stemmen.
"I promise i will never leave you Nash" sa du med tårer i øyne.
dere kysser før vi holdt hender til parkeringsplassen og kjørte hjem til deg.
Når vi kom inn døra til meg var jeg alene hjemme, nash kom bort til meg på sofaen og begynte og kysse meg desperat.
"i have missed you" sa han med et lurt smil og dro deg nærmere han.
"Show me how much you have missed me Nash" sa du og smilte tilbake.
Han løftet meg opp i brude stil og Bærte meg opp trappene og inn på rommet mitt. Han kastet meg i sengen og kneppet opp skjorten sin og dro ned buksen sin og sa
"i will show you D/n"
Jeg tok av meg klærene så jeg lå i undertøy selv og la klærene på nattbordet.
Han kom til meg og vi hadde en heftig kline omgang og han flyttet hendene sine til bak bhen min og tok den av, og kastet den et sted i rommet. jeg tok han i håret for jeg viste han likte det. Jeg var egentlig kanskje så kåt fra før og det merket jeg han var også. Han tok av meg stringen min og kastet den bort den også uten og bryte kysset. Jeg tok på han og merket at han hadde en bulk i bokseren sin.
"Im gonna make you Feel really good" sa han og kysset meg nedover halsen og nedover magen. Han kysset meg på innsiden av lårene mine før han begynte og gjøre meg godt. Han stoppet og tok av seg bokseren sin og tok på et kondom.
Han begynte og tease meg enda mer før jeg ble irritert og sa
"stop teasing and do it god dammit!"
Han lo bare og begynte og gå inn og ut av meg sakte og ikke helt inn.
"go"
sa jeg og han begynte og gå lenger inn og fortere noe som fikk meg til og stønne. JRG følte en knute nederst i magen.
"i hav-" prøvde jeg og si men han avbrøt meg og sa
"cum, now" jeg prøvde og holde det inne men jeg klarte det ikke han fikk meg over enden og jeg ropte navnet hans gjentatte ganger.
Vi fortsatte et par ganger før han dro den ut og tok av kondomet og kastet den hvite fylte kondomen i søppelkassen du hadde på rommet.
Han la seg ned ved siden av deg og du sa
"welcome home Nash" sa jeg og kysset han
"best welcome home day" sa han og kysset meg tilbake før vi sovnet.