-Nu stii cat ma bucur ca ai filmarea, crezi ca e suficient ? il intreb entuziasmata pe Bruno.
-Pai cred ca da, ar trebui, Asu esti sigura, la ceea ce a facut femeia asta, e periculoasa, ai mare grija.
-Bruno, iti multumesc foarte mult....
Am plecat plina de incredere de la vederea cu Bruno, abia asteptam sa termin cu asta...cu tot.
...................
-Ma simt atat de bogat, voi avea alaturi de mine pe cea mai frumoasa persoana din viata mea si cel mai dulce copil.
-Zyan, exagerezi...Melinda este o persoana frumoasa...ii spun zambind.
-Asu nu poti sa incetezi cu astea, am inteles ca nu vrei nimic mai mult intre noi, dar daca iti zic ca esti frumoasa nu inseamna ca bat un apropo, esti mai mult decat ok, sa zic asa, asta sa nu-mi iau vro 2 bucati (pumni/bataie) dar in rochia asta provoci idei.
-Serios ?! atunci sa ma duc sa imi iau alta....ii spun usor mirata.
-Nu, nu nu...e tarziu, trebuie sa plecam, acum, serios....
Plecam impreuna spre local, astazi este o zi importanta pentru Mia, o zi unica, faptul ca iti marturisesti dragostea persoanei iubite, ca si jurământ....este un lucru de o însemnătate ancestrală.
Mia arata superb, zambetul si bucuria cu care ii intampina pe toti era molipsitoare, avea o rochie de prințesa, parul ei auriu, cu u buchet de flori in nuante de roz, alb...totul era incantator.
-Esti foarte frumoasa, draga mea, o prind in brate si o imbratisez, iti doresc tot binele, sa fii fericita...
-Multumesc, Asu ma faci sa plang, sunt asa norocoasa sa te am ca prietena....
-Ooo da, imi sterg o lacrima, apoi ii zambesc....felicitari draga mea.
Ne imbratisam, il felicit si pe Dave, apoi mergem catre masa noastra. Lume frumoasa, zâmbete se imparteau, imbratisari, cupluri, familie, toata lumea era bucuroasă si fericiti alaturi de miri.
-Mama, Aiden este cu Izy, se joaca le aici, eu ma duc pana la baie.
Ma indepartez de ei si ma duc spre baie, holul ducea catre o terasa in aer liber. Dupa ca imi ma aranjez putin, iau un pahar de sampanie si ies pe terasa.
-Tot nu ai renuntat la ele?
Zyan savura o tigara si privea lacul din fata.-Nu poti renunta la drog, il priveam zambind, asa e si cu dragostea nu?
-offff poetul de tine, iti afecteaza creierul tigara, ai grija....incep sa rad.
-E aici?!
-Nu stiu, nu am chef de vro scena, sincer, asa ca mai bine daca nu a venit.
-Tu stii mai bine, care e treaba cu Jasmin....
-Jasmin a provocat accidentul, Zyan, m-a amenintat ca daca nu renunt la Mark, nu se va opri din a face rau celor dragi mie.
-Cum ? de ce nu mi-ai zis mai devreme, de ce nu te-ai dus la politie ?
-Pentru ce Zyan, pana o ancheta, pana dovedeam...asa Bruno a facut rost si cu mare greu, de cateva poze si o filmare...nici astea nu stiu daca vor fi suficiente...
-Adevarul ca la cum se misca politia, asta doar daca....
-Daca ce ?
-Stiu pe cineva care ne poate ajuta, da-mi cateva zile sa dau de el si vom rezolva, Asu prin cate ai trecut....se apropie de mine si ma imbratiseaza, privirea mea se opreste fix pe Mark, care se apropia de noi. Ma indepartez de Zyan si il privesc zambind, multumindu-i pentru suport.
-Sper ca nu intrerupt....nu as vrea sa fiu nepoliticos...Mark avea un ton ironic.
-Deja ai facut-o, Mark, ma bucur sa te revad...
-Nu pot fi de aceeasi parare, mult prea amabil pentru gustul meu, vad ca esti mai bine, mult mai bine de cand ai plecat, iti priește viata de familie.
-Nici nu ai idee cum, ar fi trebuit sa stii ce iti dorești, te-ai hotarat prea tarziu, poate e mai bine, apoi ma prinde de mijloc incet.
-Nu este prea tarziu Zyan, nimic nu e tarziu, dragostea nu se masoara in timp, ea este eterna....Mark ma priveste in ochi, Zyan poti sa ne lasi singuri, as dori sa vorbesc ceva cu Asu.
-Asta daca dorește si ea, Mark.
Zyan se uita la mine si intelege ca ma poate lasa singura, apoi imi saruta mana respectuos su pleaca.
-Ma duc la Aiden, ma gasesti acolo.
Stiam ca a zis in mod intentionat asta, sa il amageasca pe Mark, se îndepărteaza de noi si eu raman singura cu Mark.
-Te simti bine ?
-Putin obosita, dar sunt bine.
-Este fericita Mia ..... si Dave, par fericiti...ma bucur pentru ei...realizezi ca si noi eram asa fericiti odata.
-Da, paream....dar oare si eram Mark, ochii nostri se intalnesc si vorbeam din privire.
-Asu am fost fericiti, dar nu inteleg de ce te-a oprit ? inca nu inteleg pentru ce ai renuntat ?
-Mark nu e momentul sa vorbim despre asta, daca ar fii fost atat de usor de discutat ti-ai fi zis...
-Deci Alison are dreptate, nu pot sa cred ca nu mi-am dat seama.
-Alison ! ce, ce ti-a zis Alison ? gandul ca ar fi putut sa ii zica de Aiden ma facea agitata.
-Adevarul, Asu ceea ce ar fi trebuit sa mi-l spui tu, nu ea, nu sa aflu de la ea....se apropie de mine, il simteam aproape...
-Mark, te rog, nu vreau sa ...
-Esti asa frumoasa, ma mangaie pe obraz, abia daca ma atinge...
-Mark, inceteaza, nu suntem singuri aici.
-In lift nu ai fi zis sa incetez, Asu pentru ce ma respingi, este ceva intre tine si Zyan, doar zi-mi si voi disparea din viata ta, dar doar daca imi ceri tu asta.
Cum as putea sa reactionez la asa vorbe, atat de mult iubesti sa iubesti inca sa renunti ?! am sacrificat atatea luni, nu stii cum e !? nici nu ai idee ce inseamna sa nu-ti asculti inima...nici nu ai idee sa stii ca inima ta vrea ceva si tu ii impui atlceva.
-Mark, nu rezolvi nimic, am invatat asta din experienta.
-Nu mi-ai raspuns este ceva intre tine si Zyan, il iubesti ?!
-Asu, Asu, Aiden nu se liniștește, plange, cred ca te cauta...mama mea venea impreuna cu Aiden spre noi.
Mark nu-l scapa o secunda din privire, il studia intens, il iau in brate si incerc sa-l linistesc.
-Gata, gata, mami este aici, sh shs sh...
-Te-ar deranja daca...., adica, pot sa .... si priveste umil catre Aiden, catre copilul lui.
Inima mi s-a oprit era atat de emotionata, m-am intors spre el, i l-am oferit pe Aiden. Eram plina de emotie, faptul ca il tinea in brate parca devenise alta om, el mare si Aiden atat de mic, il cuprindea cu o mana, il tinea atat de protectiv, expresia luo se schimbase, era calm, bland ochii lui se umplusera de speranta, emanau dragoste, pace.
Il legăna usor si ii fredona un cantecel de leagan, arata atat de bine, inima mea era la 2 20....era perfect, el era perfect, totul....chiar daca viata nu e mereu asa cum ne dorim, ceea ce ne ofera, chiar si pentru cateva secunde, acel ceva este de neinlocuit, secvente ce devin amintiri si dăinuie in mintea si inima noastra mereu.
-Te pricepi, s-a linistit.
-Cred ca are mila de mine sau la ce voce am, decat sa o auda mai bine adoarme.
-Nu este adevarat, te place.
-As dori asta, insa, ofteaz si priveste la bebelus, inca cum spune cu o voce stinsa.
-Mark vreau sa iti spun ca, Aiden, adica Aiden....
-Asu, incendiu...Zyan a venit langa mine. Firma ta este in flacari.
CITEȘTI
Iubind indirect P II (FINALIZATĂ )
RomanceDragostea este cea care pastreaza vie trairile noastre, chiar daca a fost, este sau va fi...Mark sufera pentru Asu, ca l-a parasit iar ea, spera, ca intr-o zi Aiden, sa il cunoasca pe Mark, tatal lui. Alegi sa ieriti, sa inlocuiesti tristea si nebu...