Aradan bir hafta geçmişti.
Burakla bu zaman dilimi içerisinde yine ufak tefek konuşmalar bakismalar geçmişti aralarında
Sanki aitlik hissi Burakla anlam kazanıyor.
Kelimeler, şarkılar, dizilerdeki aşk sahneleri, kitaplardaki aşk satırları onu anlatıyor düsündürüyordu.
Önceden aşık olmaktan korkardı belki bazı cıftleri itici bile bulduğu oluyordu.
Burak sağolsun bunların hepsini yutturmuştu ona..
×××
Yaklaşık 1 saat sonra kuzenim ve halam gelicekti, halam bir kaç hafta önce bize geldiğinde bizde kalicaklarini ve kuzenimin son senesini benimle aynı okulda okuyacağını söylemişti. Kuzenimle aramız baya iyi olduğundan dolayı gizlimiz saklımız hiç bi zaman olmadı. Bu yüzden burağı da biliyor. Her neyse, son yarım saat! Sonra sürekli birlikte vakit gecirebiliceğim bir adet Deniz olucak.
Evet kuzenimin adı deniz ve erkek. Ne var deniz diye erkek ismi de olur?
Kapı zili çaldığında koşarak aşağı indim ve kapıyı açtım, o sırada annem de geldi.
Kapıyı açar açmaz halamı gördüm.
"Halacığımm" diye sarıldım.
"Oyy minik böceğim".
Halamdan ayrılığımda denizin olmadığını fark ettim
"Deniz nerde hala"
" bavulunu taksiden indiriyor gelir şimdi" dediği anda deniz görüş alanıma girdi.
Koşarak üzerine atladığımda, bavul, ben ve deniz yerle bir olduk..
Deniz acı içinde kıvranırken ben ayağa kalktım ve denizinde de kalkması için bavulu çektim üzerinden.
Kalkar kalkmaz "hosgeldin denizz" diye hafif cırlayınca çocuk geldiğine biraz pişman olmuş olabilir.
"Pek hoşbulamadım deminden beri beste, sağlam bi yerimi bırakmadın sanırım geri dönmem gerekicek" diyince. Tehdit dolu bakışlarımı ona yolladım.
" tamam tamam şu bakışlarını bile özlemişim kabul ediyorum." Diyince yumuşadım fakat artık içeri girmemiz lazım diye düşündüm ve bavulunu ona uzatıp hadi gidelim diye işaret edip önden ilerledim.
Iceri geçtiğinizde, denize odasını gösterdim. Tabiki benim odamın hemen sol tarafındaki odayı ona verdim.
Bavulunu koyup üzerini değiştiriceğini söyledi. Bende o sırada aşağı indim ve anneme yardıma koyuldum.
Yemeği hazirladiktan sonra sohbet eşliğinde yedik ve yemekten sonra halamı uğurladik.
Yurt dışında çalıştığı için bu sene deniz bizde kalicak, halam da üniversite için denize bidaha ki sene onun yanına gelicegini söyledi. Yani deniz sadece bir sene bizimle beraber olucak, bu üzücü.
Halamı uğurladiktan sonra saatin epey geç olduğunu fark ettik ve herkes odalarına dağıldı.
Yarın Denizin okulda ilk günü..