Kısa bir bölüm oldu ama geçiş bölümü farz edin ^^
Erica'nınAğzından
Bu gün okulda da tartışmıştık Dylan'la. Rikan ile dertleşince rahatlamıştım. Tabii Dylan'ı dövünce rahatladığım kadar olmasa da.
Dertleşmemiz bittiğinde saat 03:00 olmuştu. Yatağıma doğru ilerlerken peşimde yastığıyla bir adet Rikan getiriyordum. Çünkü adının Akio olduğunu öğrendiğim çocuk Rikan'ın yatağında yatcaktı.Tabi bulursa! "Size de eziyet oldu. Ben oturma odasında yatardım." diyen Akio'ya bilmem kaçıncı kez" Biz alışkınız" dedim. Yatağıma girdiğimde komodinin üzerinde olan telefonunun ekranı aydınlandı. Elime aldım ve İnsancık yazısını görmemle telefonun ekranına sertçe vurmam bir oldu. Aptal! Bir de utanmadan hala mesaj atıyordu. Rikan hala uyumadığından anlamıştı onun mesaj attığını. Mesajı açtım:
Kimden: İnsancık
Neyden bahsettiğini anlamıyorum. Seni gerçekten sevdiğimi kanıtlamak için ne yapmam gerekiyor? Bak, tüm gece düşündüm ve bir karar aldım. Yıllardır peşinden koşuyordum ancak dönüp bir kez bile yüzüme bakmamıştın. Sonra sırf senin için popüler oldum. Ama hala bakmıyordun. Şimdi ise sonunda sana açılacak cesareti buluyorum ama bu defa da oyun olduğunu düşünüyorsun. Bak Erica ben seni gerçekten seviyorum ve kanıtlamak için her şeyi yapmaya hazırım. Sen, benimle misin peki?
A-ov! Ne diyordu bu çocuk böyle? Benimle oyun oynadığını bilmek için müneccim olmaya gerek yoktu değil mi? Rikan telefonu elimden alıp okudu ve "Sakın inanma Erica! Resmen oyun oynuyor İbne!" dedi sinirle.
Rikan'ın Ağzından
Uyandığımda bugünün cumartesi olduğunu farkettim.Bugün Usui ile arkadaşlarla bir yere gidecektik ama neresi olduğunu bilmiyorum neyseki hepberaber okulda toplanacaktık.Ama Gokudera gelmiyordu.Usui varsa ben yokum deyip gelmemişti.Yoksa kesin kavga ederlerdi.
Hemen Ericayı kaldırıp uyku sersemi bir şekilde banyoya attım bende hemen mutfağa geçip bir şeyler hazırlamaya başladım. Eskiden kalma miso çorbasını çıkardım yeşil çay ve onigiri yapıp Ericanın yanına koşturdum.Daha bir saattir saçlarını tarıyordu.Elinden tarağı aldığım gibi saçlarını taramaya başladım.O ise "Yapma acıyor!!Bu ne acele bugün cumartesiiiğğğ!??!"
"Bugün arkadaşlarla buluşacağız.Garip ama Usui davet etti.Belki iyi oluyordur.^^"
"Sende kandın ha!Rikan gözlerini aç seni arkadaşlarının önünde rezil etmek istyor."
"AH!Doğru bunu düşünememiştim o zaman :
1-Pantolon giyelim.
2-Sabun,ozon suyu,deterjan gibi eşyalar getirelim.
3-Benden bu kadar sen düşün biraz!!"
"Tamam tamam ilk iki şık için hazırlanalım."dedikten sonra hemen kahvaltı yapıp hazırlandık.Zamanımız az kalmıştı bu yüzden hızla okula koşmaya başladık.
Herkes buradaydı ve Usui yoktu.Hem çağırıyor hem de gelmiyordu.Bu ne iş.Biz Usuiyi beklerken bir ağaçtan Küt! diye bir ses çıktı.Merakımız yüzünden o tarafa doğru yürüdük ve Usui malını gördük.Anlaşılan o ki o ilk gelmiş ve ağaçta uyuyakalmıştı ve daha deminde düşmüştü.
"Tamsak hadi gidelim!"dedi Usui bir yeri işaret ederek.İşaret ettiği yerde yaşlı bir kadın vardı.Herkes Usuiye mal mısın? bakışı atarken o "Bir önder gibi olmaya çalışmıştım."diyerek geçiştirmişti.
Yürüyerek bizi götüreceği yere vardığımızda tam beklediğim gibi Usui tarzı bir yere götürmüştü:Paintbola.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
∞İyi Ki Varsın∞
HumorRikan ve Erica. İki iyi arkadaş. Usui ve Dylan. Rikan ve Erica ile uğraşmaktan zevk alan iki iyi arkadaş. Bu dörtlünün eğlenceli ve komik maceralarına birer bilet alın. "İyi Ki Varsın"