Az ofő nagy ötlete az volt,hogy reggel mindenki süssön valami sütit,amihez el kellett menni bevásárolni. Zitával ketten mentünk korán,hogy időben kész legyünk. Ebéd előtt késznek kellett lennie a sütiknek. Én muffin-t csináltam,mert az az egyik kedvencem. Elkezdtük csinálni a Zita valami tortát csinált. Közben a fiúk kijöttek reggelizni. Még mindig nem voltunk jóban,ezért meg is lepődtem amikor a pult előtt álltam és egy kezet éreztem a derekamon. Hátrafordítottam a fejem és rögtön a Márk arca volt mellettem,aki folyamatosan vigyorgott.
-Mit csinálsz?-kérdezte
-Sütit.-válaszoltam,lehet,hogy még egy kicsit haragudtam rájuk,de az az ölelés.
-Na ne mondd,kell még valamit hozni?-érdeklődött
-Ahha elfelejtettem a cukrot,de majd hozok.-mondtam
-Mennyi kell?
-Kb. fél kiló,a díszítéssel együtt.
-Oksa akkor megyek.-köszönt el és adott egy puszit az arcomra
Ezen annyira meglepődtem,hogy meg se tudtam szólalni.Szerencsére elment és nem látta,hogy milyen zavarban vagyok. Tovább csináltam azt a részt amihez nem kellett cukor,nem is tudom,hogy felejthettem el,amikor eszembe jutott,hogy holnap vagyunk itt utoljára, és, hogy ma van a verseny. A Zita éppen berakta az ő sütijét sülni,amikor ránéztem.
-Nem akarjuk még egyszer elénekelni?-kérdeztem
-Dehogynem.-vágta rá
-Oksi, akkor lehozom a gitáromat.
Amikor leértem , elkezdtük játszani a dalt. Közben nem vettem észre,hogy a Márk visszaért és mögöttem áll.
-Szerintem az atom jó .- lelkesedett Zita
-Itt a cukor.-mutatta a Márk.
-Márk.-kezdtem. Én azt mondtam,hogy fél kg. elég, ami egy kg.-os zacskóban van,akkor te miért hoztál 12 kg.-t?
-Hát gondoltam csak elfogy már, visszavigyem?-ajánlotta fel
-Dehogyis,köszi.-mondtam neki
-Semmit nem kapok érte?
-Mit? Te ajánlottad fel,hogy hozol.
-Hát mondjuk egy puszit.-mondta és közben az arcára mutogatott
-Felejtsd el.
-Oké,pedig én tőlem már kaptál.-és ezzel a mondattal betalált,hogy megint tiszta vörös legyen a fejem.
Inkább visszafordultam és csináltam a sütiket és közben folyamatosan a Márk-on járt az agyam,nem tehetek róla,ezért azt se hallottam meg amikor az odő,mint kiderült harmadjára szólt.
-Hagyja tanárnő,álmodozik.-mondta Olivér röhögve
-Csak azt szerettem volna kérdezni,hogy ma hány órakor lesz a verseny,mert mindenképp elmennék. kérdezte az ofő
-Este 6-kor kezdődik.
-Rendben,na hagylak titeket dolgozni.-és elment
Utána nem történt semmi érdekes,a sütik kész lettek. Az enyémek ilyenek lettek:
Ebéd után megettük a sütiket a fiúkkal együtt. Délután többször is énekeltem és elérkezett a verseny. Odamentünk a helyszínre, szinte mindenki eljött az osztályból. Találkoztam a Zsoltival. Mi harmadjára énekeltünk. Amikor mi következtünk,akkor nagyon ideges voltam. Hiba nélkül elénekeltük. Utánunk még voltak ketten. Mindenki nagyon jó volt,ezért féltem,hogy mi lesz. A zsűri az egyéni részt pontozta nem a duettet. Eredményhirdetés következett.
-Tehát aki megnyerte ezt a versenyt, nem más mint Keresztes Zsolt. Nagy tapsot neki. -ordította a zsűri
Leplezni akartam a csalódottságomat,de nem bírtam. Miatta nem tudtunk együtt készülni és mégis ő nyert. Lehet,hogy az is benne volt,hogy a nagybátyja a zsűri között van,de nem biztos. Nagyon rosszul esett,de a többiek előtt nem akartam mutatni. De amiben biztos voltam,hogy több versenyre nem megyek,ez nekem nem megy,a csalódás nagyon fáj. Tudom,hogy nem lehet mindig mindenki első,de akkor is.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Egy énekes lány élete
Любовные романыEz a történet egy énekes lányról fog szólni, aki most kezdi a gimnáziumot. Legjobb eredmények: #izgalom-3. #adventure-4. #world-2. #énekes-2.