"....Romeo .. ohh Romeo .. Romeo !!!!
Jangan tingggalkan daku ... Aku tak sanggup kehilangan mu lagi ..jika kau terjun bangunan Aku pun rela terjun bangunan ..
Ohhh Romeeoo !!"Duuushhhhh.bokkk... .. ...
"Arhh. Aduuhhhhh .. Arhh sakitnya kepala aku ... Haish .. Aku mimpi
Rupanya .. Ahahhahahahah " tergelak sendirian gadis itu sambil menggosok kepalanya yang sakit akibat terjatuh dari katill.... Yuna nama panggilanya atau nama glamourrrrnya.. Nama penuhnya Min Yoon Na seorang gadis berusia 18 tahun ...
Aku bangun dari lantai .. Dan terus mencapai tuala masuk ke bilik air untuk melakukan rutin pagiku .. Mandi, gosok gigi dan macam macam arrg.
Hari ni hari minggu ,plan aku hari ni ..pergi habiskan masa lepak ngan kawan . sebelum tu pergi perpustakaan dan taman.
Lepas bersiap aku turun untuk bersarapan . Aku tengok omma dan appa tengah bincang sesuatu .. Urhh nampak serius jerr ..
"Omma appa morning " .Sampuk aku sambil buat muka macam mintak penampar ..
Lepas aku bersarapan aku bergegas ke bilik ambil beg untuk keluar .. Arhh malas aku nk terperap kat rumah ..
Harap jer besar .. Orang ade rase macam takde jerr .. Omma appa asyik sebok jerr ..
Ade abang punn macam tiang lampu ..Asyik tido ..
Huh semakk hidup aku ..Arh sebelum gi jauh abng aku nama Min Yoon Gi
Aku menuju ke pintu untuk keluar .. "Omma appa yuna nak keluar ". laung aku sambil membuka tombol pintu dan tiba tiba
" yuna kamu nak kemana omma appa ada sesuatu nak...."
Belum sempat omma ku menghabiskan kata kata lalu aku menutup pintu dengan kuat dan keluar tanpa menghiraukan omma ..
"Uhh ade lah tu .. Nak paksa aku .. Nak kongkong aku .." aku dah besar ar aku tahu apa yang aku buat ..rungut ku .. Sambil berjalan untuk ker perpustakaan ..
____________________________
Haaa.. Ok .. Maaf yang satu ni pendek ...
Komen kalau kurang .. Cara penuliasan saya ..
Sbb ni firstt time .. Sy buat .. Ni
________
YOU ARE READING
Lovely Kim
Fanfictionmin yoon na seorang gadis yang lari dari rumah .. dan bertemu dengan jejaka tampan ? .. uhmm jejaka tu kim taehyung .. Rumit .. ~ tak rumit , sweet² gitue , cair # kalau jodoh tak ke mana kisah sebelum ? kisah selepas ? uhhu .. nk tahu baca...