EP 5

1.8K 26 0
                                    


Danny: Myiou Mina!!! Saya tak nk awk cakap macam ni.....awk tahu tak... saya tak sanggup tengok awk menderita ...awk mesti nk rasa bahagia...

Mina: Saya lebih bahagia di samping awk.... * peluk Danny sambil menangis*

Danny: *Terkaku*

Pada keesokkan pagi nya....

Mina bangun dari tidur dan melihat telephone... Terdapat message dari nombor yang tidak dia kenali....

Mina: Sape ni??? What???? Danny??!! Alamak Danny dalam bahaya......

Mina terus bangun dari tempat tidurnya.....dan bergegas siap...Mina pergi tempat dimana Danny diculik.....

Mina: Lee Jong Suk!!! Keluar sekarang!!!

Lee Jong Suk: Hai My baby....apa kahbar???

Mina: Mana boyfriend aq??

Jong Suk: Boyfriend?? Dia kan perempuan......

Mina: Macam mane ko tahu.....

Jong Suk: Nape ko nk tahu???

Mina: Aq nk ko lepaskan dia...Tu je...Kalau ko nk aq...Kenapa libatkan dia???

Jong Suk: Sebab dia org yang ko syg kan...sebab tu aq ambik dia ni hah... //acukan pistol ke arah DANNY//

Mina: Okey2...Ko nak apa?? Duit??? Aq boleh bagi....

Jong Suk: Kan aq cakap aq nk ko.... Nape susah sangat nk paham??

Danny: Mina~~~ *suara sangat pelahan*

Mina: //memandang ke arah Danny//

Kemudian Danny di pukul dengan teruk..... Mina tak boleh berbuat apa2....kerana Mina di tahan oleh beberapa lelaki...... Mina mengalirkan air mata kesedihan.... Danny tidak mampu untuk bangun kerana kesakitan yang dia alami sangat sakit....

Mina: Jong Suk pls.... Lepaskan Danny.... Kalau ko nk aq ambik aq je.... Jangan libatkan danny ...

Jong Suk: Sorry Mina...... Aq terpaksa.... Disebabkan dia... cinta kita tererai.....

Mina: Tapi aq tak pernah jatuh cinta kat ko.....Nape susah sangat nk paham??!

Jong Suk: Ouh cam tu... jadi aq terpaksa... //acukan pistol ke arah danny//

Mina: Jong suk jangan!!!

Jong Suk: //Tembak Danny//

Mina: DANNY!!!

Jasad Danny terbaring di atas lantai.....Mina berlari mendapatkan Danny....

Mina hanya mengalirkan air mata sebanyak yang mampu.... Mina sangat menyesal kerana libatkan Danny dengan masalah yang dia hadapi..... Jong Suk kemudian di tangkap polis... Member Twice dtg ke hospital dan meratapi mayat Danny ... Mina amat rasa bersalah,kerana dia Danny mati...Dia berharap Danny maafkan semua kesalahan dia.....semua member Twice agak terkejut dengan cerita Mina dengan Danny...Member Twice memberi semangat kepada Mina supaya lebih ceria dan semangat untuk hidup.....

//TAMAT//

My Manager ( COMPLETED) (GIRLXGIRL)Where stories live. Discover now