Г.Т. Чае
На следващия ден:
Бях пред училище и усетих как някой ме побутна по рамото. Отначалото си мислех, че беше Феликс, но когато се обърнах видях, че не беше той. Като го погледнах, той се усмихна.
???: Ти си Чае, нали?
Чае: Д-да. А ти си?
???: Казвам се Хюнджин. Приятел съм на Феликс.
Чае: Аха...Тръгнахме към класната стая. Той ми разправяше всичко за себе си. Когато бяхме близо до класната стая, той ме спря и ме попита.
Хюнджин: Харесваш ли го?
Чае: Кой?
Хюнджин: Знаеш кой... Феликс.
Чае: Не... ние сме просто приятели..
Хюнджин: Просто приятели...Като каза това, Хюнджин се усмихна и влезе в класната стая. Като влязох първото нещо, което видях беше Феликс, който спеше на чина. Оставих раницата на чина ни и седнах до него. Беше много сладък. Не исках изобщо да го събуждам. Като погледнах телефона си видях, че има 2 минути преди да почне часа. Реших да го събудя. Побутнах го, но той не се събуждаше. Като би звънеца, той рязко стана и аз се стреснах.
Чае: Уплаши ме!
Феликс: Толкова ли съм страшен?
Чае: Не...просто ме уплаши.Учителят влезе и започна да преподава урока. Исках да се съсредоточа към учебния предмет, но не можех. Единственото за което мислех беше момчето, което седеше до мен. След като би звънецът някой хвана ръката ми и ме докара към тоалетните.
Чае: Какво става?
???: И аз те питам същото.
Чае: Коя си ти?
???: Казвам се А Ра.
Чае: Защо ме докара тук?
А Ра: Искам да те питам нещо.
Чае: Ако е дали харесвам Феликс, ще ти отговоря, че не го харесвам и че сме само приятели....
А Ра: Не! Не е свързано със Феликс...
Чае: Тогава с кого или с какво?
А Ра: Свързано е с Хюнджин...
Чае: Какво за него?
А Ра: Еми дали той да ти е казвал нещо?
Чае: Не... Да не го харесваш?
А Ра: Не...
Чае: Сигурна ли си?Звънецът би. С А Ра влязохме в стаята и видяхме как Феликс си говори с Хюнджин. Приближихме се до тях. Те ни погледнаха.
Феликс: Нова! Къде беше? Искам да те запозная с моя приятел, Хюнджин.
Чае и Хюнджин: Вече се знаем....
Феликс: От кога?
Хюнджин: От днес. Заедно ходихме на училище.
Феликс: Аха.... разбрах.Учителят влезе и ние си седнахме по местата. През цялото време, Феликс и Хюнджин си пращаха бележки, а аз и А Ра си правихме знаци, за да се разберем без никой да не ни види. Всъщност знам, че със А Ра се познаваме вече от 1 час, но незнаех, че е толкова мила. Последните два часа седях с нея, а пък Феликс с Хюнджин. През тези два часа не спряха да ни гледат.
След часовете:
С А Ра тръгнахме към вкъщи, за да си пишем домашните. След като пристигнахме, мама и тати се запознаха с нея и ние отидохме да си учим. След два часа ние бяхме готови с всички домашни. Изведнъж телефонът на А Ра звънна. Тя вдигна и отиде в банята. След като дойде тя беше цялата червена.
Чае: Какво става?
А Ра: X-Хюнджин м-ми з-з-звънна. Каза, че иска да отидем у тях.
Чае: Само ти ли?
А Ра: Не. И ти. Чух Феликс как вика "И новата".
Чае: Трябва да питам нашите.
А Ра: Аз ще дойда с теб, за да ги питаш.След 10 минути молене, нашите най-накрая ми разрешиха. Като си оправих багажа, на А Ра телефона пак звънна, но тя беше в банята. Реших да вдигна.
Чае: Ало?
Хюнджин: Чае? Това ти ли си?
Чае: Да... Какво става?
Хюнджин: Само да си кажа, че ще дойдем да ви вземем. Вие къде сте?
Чае: В моята къща..
Хюнджин: Добре. Там стойте! Ще дойдем след 5-10 минути.
Чае: Добре. Чао.След като А Ра излезе от банята ѝ казах всичко. Тя веднага почна да се оправя, а аз стоях и ѝ се смеех. След 8 минути чухме как някой почуква на вратата. Слязохме бързо долу и отворихме вратата. Феликс и Хюнджин ни се усмихнаха. Аз казах чао на нашите и тръгнахме.
Здравейте!!! Най-накрая написах и втората част. Дано да ви харесало!!! Съжалявам, че се забавих просто имах много домашни, но обещавам да поствам повече.
Чао от мен за сега!~felixsparkles
KAMU SEDANG MEMBACA
J༶u༶s༶t༶ F༶r༶i༶e༶n༶d༶s༶ [STRAY KIDS FELIX FF]
Fiksi Penggemar17-годишната Чае се мести в друго училище в Сеул. С идването си, тя си мисли, че никой няма да може да вземе сърцето, докато тя не среща Феликс и те стават приятели. Но дали ще останат приятели или ще бъдат повече от приятели? [ЗАВЪРШЕНА]