CHAPTER ONE

12 2 1
                                    

Rumah Taehyung

"Haha Gary hey!!Let you go,let you go now!!To the Ta,to the taman!!"(ini lagu hard carry,author x tau lirik dia cmne😅😅)

HUARGH!!!

Taehyung bangun dengan malas dan mengambil tuala yang tersangkut pada penyidai tuala lalu terus meluncur laju ke dalam bilik mandi.Selepas bersiap,dia memakai kasut sekolahnya dan pergi sekolah dengan motosikalnya.

Selepas tiba di sekolah,dia berjalan perlahan ke kelas 5 Anpanman.Sepanjang perjalanan Taehyung ke kelasnya,tiada seorang pon yang berani menegurnya.Sesampai sahaja dia di depan pintu kelas,siasana di dalam kelas yang hingar menjadi senyap.Taehyung pon terus ke tempat duduknya yang berada di hujung kelas.Dia sudah lali dipandang begitu.

Hey,guyss!Cuba korang tengok tuu!!Orang lonely y'allsss!!Eeeuuuuuu!!-Seungkwan

Tu la pasal...dia fikir,ada ke orang yang nak kawan dengan anak...pe!la!cur!hahahah..-Mingyu

Huh!!Dah la anak pelacur,dapat pulak gelaran anak yatim piatu...sedihnya lah hidup kau Taehyung.Ntah2,omma kau sendiri x nak mengaku yang kau tu anak dia,kan guyss??-Joshua

Seisi kelas hanya senyap tatkala mendengar suara2 sindiran milik 7teen.Geng ini terkenal dengan perangai mereka yang suka membuli.Ahli2 mereka terdiri daripada Jun,DK,Vernon,Hoshi,Joshua,Mingyu dan Seungkwan.Mereka bertujuh memang suka cari pasal dengan Taehyung kerana mereka mahu membuat Taehyung marah.

Hey!!Mulut celupar korang tu jaga sikit sebelum aku suruh yeochin aku gigit korang.-Jisung

Tu ka pasal..asal??korang ingat dengan nama '7teen' tu kitorang takot ke hah??!!!Kitorang pon ad nama jugak laaa...5teen!Amacam,lawa kann..-Jimin

Jimin dan Jisung merupakan sahabat yang sentiasa ada untuk Taehyung.Mereka juga tahu kenapa Taehyung jadi begini.Yeochin2 mereka,Eunha dan Chorong juga bersahabat dengan Taehyung.

Hey,korang!Korang tau x yang korang just like servant dorang je tau?Selalu takot dengan dorang.C'mon laa..apa nii,kawan korang kena bash teruk camni pon korang x nak backup lagi.Kawan jenis apa la korang ni..kalau nak survive sekalipon,survive la sama2.-Eunha

Pandai chagi oppa..sebabtu la oppa sayang chagi😘😘..-Jimin

Haah la korang...x baik tau buat Taehyung camni.Dia pon manusia jugak,ingat dia x ada perasaan ke??-Chorong

Wowww..panggil orang untuk backup doo.Huh!!Kau tunggu hari kau nanti.Aku kerjakan kau cukup2,Taehyung.-Jun

7teen pon pergi berlalu setelah melihat chingu2 Taehyung melawan mereka.Manakala Jimin,Jisung,Eunha dan Chorong pon duduk di tempat mereka untuk memberi ruang pada Taehyung untuk bersendirian.

Taehyung hanya mampu menggenggam penumbuk.Dia sudah biasa disindir seperti ini.Kadang2,dia benci dengan hidupnya sendiri.Taehyung merupakan anak kepada seorang pelacur.Ketika dia masih kecil,ommanya selalu pulang lambat dan selalu menjerkah appanya.Ketika itu,dia dan appanya masih belum tahu tentang kerja ommanya.Sampai satu ketika,kebenaran telah terbongkar membuatkan Taehyung benci yeoja terutama sekali ommanya.

<FLASHBACK>

Taehyung melihat appanya mundar-mandir di ruang tamu sambil menunggu kepulangan ommanya.Sesekali appanya mengerling ke arah jam dinding.Tidak lama kemudian,bunyi deruan enjin membuatkan Taehyung bergegas membuka pintu.Senyuman Taehyung mati apabila melihat ommanya pulang sambil berpelukan dengan seorang namja.Dan namja itu ialah chingu appanya sendiri merangkap appa kepadanya chingunya,Jun.

Appa yang bengang itu terus memarahi ommanya.

Kim Seolhee!!Apa kau buat ni??!Kau x malu ke??Kau curang dengan aku,bawa namja lain masuk rumah kita?!!Dan x ada namja lain ke sampai kau perlu kebas chingu aku sendiri?!Kau x kesiankan Taehyung ke?Dia still kecik lagi laa.Dia perlu perhatian kita.-Appa Taehyung

IT'S YOUWhere stories live. Discover now