[T/I] poszła dzisiaj ze Stanem do synagogi. Chłopak miał dzisiaj zajęcie z czytania Tory, a że nikogo nie było w synagodze postanowił zabrać ją ze sobą.
Chłopak wziął się za czytanie księgi, a dziewczyna siedziała w ławce na przeciwko niego i mu się przyglądała. Kompletnie nie rozumiała co on czyta, nie znalała hebrajskiego.
W końcu takie bezczynne siedzenie znudziło [T/I], wiec podeszła do Stana i zaczęła go przytulać. Chłopak na dal czytał Tore, nie zwracając na nią za bardzo uwagi. [T/K/W] zaczęła się bawić jego noodlami (czyt. jego włosami 😂), jednak ten oprócz zarumienienia się nic nie zrobił, wiec dziewczyna zaczęła mówić mu jego imię.
-Stan, Stanley, Stanny... -szeptała mu słodko do ucha przez najbliższą minutę, co spowodowało u niego wypieki na twarzy.
W końcu nie wytrzymał i wpiął się w jej usta. Dziewczyna cicho zamruczała, smakując jago ust. Pocałunek był krótki, ale jakże namiętny.
-Dopięłaś swego.. -powiedział cicho Stan
-Wiem.. -uśmiechnęła się i go pocałowała
Tym razem pocałunek był dłuższy. Stanley złapał [T/I] w tali i zaczął mocniej całować. Dziewczynę przeszedł przyjemny dreszcz. Położyła swoje ręce na jego karku.
-Musimy przestać [T/I]. -powiedział odrywając się od niej
-Ale dlaczego? -spytała trochę zdezorientowana
-Jakby mój ojciec, zobaczył, że całuje się tutaj z dziewczyną, na dodatek chrześcijanką, to chyba by mnie udusił.
-Masz racje Stanley. -odezwał się Pan Uris który stał pare metrów od nich- Szykuje ci się poważna rozmowa w domu. -odrzekł stanowczo
-Tata to nie tak. -powiedział zawstydzony chłopaka drapiąc się po karku
-Widziałem. Całowałeś się z tą dziewczyną. Skoro to twoja dziewczyna to czemu nawet jej nie znam? Nie przeszkadza mi, że jest chrześcijanką, ale proszę nie całujcie się w synagodze. To nie zgodne z jej prawami. I to o tym porozmawiamy.
Nastolatkowie cali się zarumienili ze wstydu. W końcu ojciec Stana przyłapał ich jak się namiętnie całowali...
-Tato to moja dziewczyna [T/I i T/N]. [T/I] to mój tata.
Co powiecie o tym rozdziale Hm?😏😍😂
CZYTASZ
It preferencje [ZAKOŃCZONE]
FanfictiePreferencje,imaginy i one shoty z To (2017) Bill Richie Stan Eddie