- Hej Bela, jeste ga našli?- upitala sam je momentalno kada se javila na telefon.
- Nismo. Svugdje smo ga tražili.- rekla je.
- Dobro. Idem kući, ubrzo ću doći.- rekla sam i prekinula. Ukucala sam Jiminov broj jedva nekako, jer su mi se ruke tresle. Dugo je zvonilo. Jimine javi se.Jiminova perspektiva
Stajao sam na litici. Na našem mjestu.
- Gdje si Lisa?- pogledao sam u nebo. Kap kiše mi je pala na čelo. Telefon mi je počeo zvoniti ali sam ga ignorisao.
- Uporan si ha?- već sam gubio živce. Izvadio sam telefon sa namjerom da ga bacim sa litice ali sam se zaustavio kada sam vidio njenu sliku na ekranu.
- Lisa?- javio sam se.
- Jimine gdje si? Jesi u redu? Molim te reci da si u Forksu?- nasmijao sam se na njenu reakciju.
- U redu sam, na litici sam.- rekao sam. Kao da sam čuo njen uzdah.
- Idem kući, hoćeš doći?-
- Čekaću te u sobi.-
- Volim te.- rekla je. Nasmijao sam se. Kiša je počela padati.
- I ja tebe.- prekinuo sam poziv. Lagano sam šetao prema kući Kalenovih. Nisam mario za kišu. Bio sam srećan što ću je moći zagrliti.Lisina perspektiva
Prekinuo je poziv. Nasmijala sam se. Kiša je počela padati.
- Vodiš kišu sa sobom.- rekao je Čarli.
- Jel to loše?-
- Za one koji preradjuju zemlju nije.- nasmijala sam se.
- Hoćeš ostati malo? Bela te je poželila, a i Renesme.- upitala sam ga. Omišljao se neko vrijeme.
- Mogao bi ostati.- rekao je napokon. Parkirali smo se ispred kuće. Kiša je lila. Pretrčali smo do vrata i ušli. Pozdravila sam se sa svima i otrčala u sobu. Kada sam otvorila vrata vidjela sam Jimina kako stoji i gleda kroz prozor. Bio je mokar. Okrenuo sam se i potrčala sam mu u zagrljaj. Osjećala sam toplotu i ako je bio mokar i vampirski hladan. Dugo smo stajali tako zagrljeni. Odvojili smo se.
- Gdje si bila? Zabrinula si me, Lisa nikad više mi to ne radi.- stavio je svoje ruke na moje lice.
- Samo ćuti i poljubi me ne mogu više izdržati.- nasmijao se i naslonio svoje usne na moje. Ljubili smo se u laganom ritmu, kao da nismo bili gladni jedno drugog. Prolazio je rukom kroz moju kosu.
- Zašto si otišla?- upitao me je kad smo se odvojili. Otišla sam do torbe i izvadila kutiju.
- Otišla sam zbog ovoga.- pružila sam mu kutiju. Otvorio ju je i izvadio lančić. Upitno me je pogledao.
- Jimin, ovo je rješenje. Otišla sam da te Gril i Viktorija ostave na miru i da nadjem rješenje. Našla sam ga.- rekla sam. Nasmijao se i poljubio me. Stavio je lančić oko vrata.
- On bi te trebao zaštiti od njih.- rekla sam tiho. Pomazila sam ga po licu i provukla ruku kroz njegovu mokru kosu.
- Idi se presvući.- rekla sam.
- Biću u redu još koji minut.- nasmijao se i ponovo me poljubio. Lagano me je povukao i naslonio na krevet.
- Presvuci se u pidžamu dok ja uzmem suvu odjeću.- rekao je i izašao iz sobe. Presvukla sam se i legla u krevet. Čula su se vrata.
YOU ARE READING
Sumrak: Novi početak
Teen FictionPriča je inspirisana na osnovu knjige/filma Sumrak saga. Nalazim se izmedju dva svijeta, dvije istine. Dvije istine koje samo ja, od ljudske rase znam. Nalazim se izmedju istine vampira i vukodlaka. Zovem se Lisa i živim sa svojom polu sestrom Bel...