82. Kapitola

1.3K 100 16
                                    

"Ale je ešte ráno, musím ísť na hodinu,"

"Tak čo poiveš, že o 20:00 pred obrazom,"

"Dobre a teraz už choď," povedala a vytlačila ma z jej izby.

Ja som prišiel na prvú hodinu transfigurácie a tam na mňa čakali chalani.

"Tak čo?"

"Odpustila mi," povedal som.

"Čo? Vymýšlaš si! Aimee Bella Pattersonová by ti neodpustila," povedal Fred.

"Ale odpustila, a ešte k tomu ideme na večeru,"

"Merlin to myslíš vážne? Musíš ju mať poriadne namotanú,"

"Netrep Fred!" Zhriakol som ho ale vo vnútri som sa usmial.

"Ty netrep, je to pravda James, veď ešte pred rokom by sa s tebou nebavila za to že si vôbec vstúpil do jej izby," povedal Alex.

"To na tom boli až tak zle?" Prekvapene sa opýtal Rolly.

"Ani si nevieš predstaviť, tí dvaja boli ako dve bomby, nemohli stáť pri sebe, ihneď sa začali hádať a najhoršie bolo, že naši a jej rodičia sú tak dobrí kamaráti, že Aimee bola u Potterovcov skoro furt," hovoril Fred, "a James pamätáš si ako si Aimee zobral oblečenie a ona musela v spodnom prádle v zime prejsť domov? Musela stráviť vianoce v nemocnici,"

"Počkať to si bol ty?!" Vyskočil Alex.

Ja som sa vražedne pozrel na Freda a ten si uvedomil, že to nemal hovoriť.

"Aimee mi vtedy povedala, že si Lili myslela, že to bolo oblečenie jej mamy a tak ho dala do prádlového koša,"

Ja som si zahanbene sadol a radšej som nič nepovedal.

"James, Aimee vtedy išla do nemocnice pretože mala taký silný zápal asi všetkého a ty si to zhodil na Lili?!" Nahnevane hovoril Alex.

"Merlin ja viem, že som to nemal robiť ale bol som si istý, že by ma ale už naozaj zabila, a Lili bola ešte vtedy malá tak to bolo jediné riešenie,"

"Mal by si jej to povedať," povedal Alex a ja som sa naňho prekvapene pozrel.

"Si normálny? Nech ti ani nenapadne povedať jej o tom čo i len slovo, už je to hlboko pochované a zabudnuté a ty to odkiaľ vlastne vieš?"

"Ja som ju narozdiel od teba chodil do tej nemocnice navštevovať, keď tam bola skoro 3 týždne, vianoce strávila v nemocnici vo veľkych bolestiach a ty si doma pil horúcu čokoládu s čistým svedomím,"

"Alex prestaň!"

"Inak James ty tej Aimee kazíš jej najobľúbenejší sviatok, raz strávila vianoce v nemocnici, potom so sadrou na nohe,"

"Alex a prečo ťa to vlastne tak trápi?"

"Pretože mi na nej záleží, ale neboj sa, nemusíš žiarliť, nám všetkím na nej záleží,"

"Vy ma máte podporiť v tom, že som ju dokázal pozvať na večeru a nie mi vyčítať niečo, čo sa stalo pred piatimi rokmy," povedal som trochu smutne.

Aimee

10 minút ako James odišiel som sa rozbehla do chrabromilskej klubovne za Rose a Dom, ktoré tam našťastie ešte boli a povedala som im čo sa stalo.

"No vidíš Aimee super, večera, si rada nie?"

"Čo? No neviem je to čudné,"

"Merlin Aimee prestaň predstierať, s Rose niesme slepé," povedala Dom, "vidíme, že máš Jamesa rada,"

Oh, Shut Up Potter! (HP- fanfiction Next Generation)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin