Rüya

25 3 0
                                    

Seçilen Kişiler;
Leyla , Nazlı , Aslı , Pelin , Elif ve Selin.
Ben seçilmiştim inanamıyordum ama artık gitmek istemiyordum çünkü büyük bir acım vardı artık hiçbirşey istemem. Eve gidince aileme söyledim ve çok sevindiler ama ardından katılmak istemiyorum diyince çok büyük bir sessizlik oldu. Ardından ben odama gittim ve yatıp uyumaya çalıştım ama uyuyamadım. Kapı çaldı ve babam içeri gelip neden istemediğimi sordu ben sadece sustum babam biraz durdu ve sonra gitti.
......................
Bir türlü uyuyamıyordum mutfağa gidip bir bardak su içtim o sırada bahçeden garip garip sesler gelmeye başladı ben o sırada korkudan altıma yapacak gibiydim annem yanıma geldi korktuğumu görünce bana sıkı sıkı sarıldı ve teselli edci cümleler söyleyerek beni sakinleştirdi ve yatağıma yatırdı.Sonunda uykuya dalmıştım ilk başta rüyam sadece bir boşluktu fakat sonra hareketlenmeler oldu ve karşımda Paşayı gördüm. Onunla uzun süreler boyunca oynadık ve bir anda karşımızda annem belirdi nasıl geldin sen buraya demeye kalmadan Paşayı aldı ve ortadan kayboldu.
................
Üzülmüştüm ve korkuyordum. Annem Paşayı nereye götürmüştü onu aramaya başladım ve bir yere geldiğimde bir anda kendimi gökkuşağının üzerinde kayarken buldum bunun sonunda ise bulutlara düştüm beni tutup okşadılar sonra aşağı bıraktılar. Bağırıyordum ama beni duyan yoktu. Tam yere düşecekken annem beni tuttu ve kurtar bizi dedi.
..................
O anda uyandım sabah olmuştu annem bana ne demek istemişti nasıl kurtaracaktım onları bu konuyu uzunca düşündüm ve sonra ablamın yanına gittim. Herkes uyuyordu korktum ama sonra babam ne olduğunu anlattı o an rahatlamıştım bu gün Pazardı ve tatildi. Büyük bir oh çektim ve yatağıma geri döndüm. Uykuya yeniden dalmak için sabırsızlanıyordum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 02, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bale SeçmeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin