Kapitel 9

1.3K 31 7
                                    

Medans jag väntade på Hanna gick jag och kollade runt lite i affären, när jag tittar ut från butiken och får se.... Felix stå och tittar bort, jag hoppades att han inte skulle se mig. Han vände blicken på mig och små log. Han gick mot mig.

Tjena sa han och log lite läskigt.

Jag vände mig om för att han skulle tro att jag inte hade sett eller hört honom.

Han tog tag i min axel drog mig mot honom.

Ser du inte att jag pratar med dig?! sa han surt.

Ehm nä sa jag försiktigt.

(Hannas pers)

Jag var framme och betalade när jag hörde en bekant röst. Jag vände mig mot där Emma står. FELIX VAD FAN GÖR HAN HÄR. Jag gick mot dom och tog tag i Emmas arm och gick ut ur butiken.

Hallå jag pratar med er sa han surt och kaxigt.

Vi svarade inte utan bara gick vidare och hoppades på att han skulle skita i oss. Vi vände inte oss om för än vi kom in på Yoggi boost . Han hade tappat bort oss förmodligen. Vi gick och satte oss för att prata lite.

Kan han inte bara låta oss vara? sa jag och tittade på Hanna allvarligt.

Mm.. sa hon och tittade ner i bordet och såg ledsen ut.

Men vad är det sa jag och tittade på henne.

Nää.. inget.. sa hon och tittade inte på mig ens.

Jo ngt är det... nä vänta lite du gillar fortfarande honom eller hur sa jag och hånlog mot henne.

Vaa nää... eller kanske lite... eller ganska mkt sa hon reste huvudet mot mig.

Du saknar honom eller hur? sa jag och log lite försiktigt mot henne.

Ja jag kan inte hjälpa det.. vrf kan inte jag vara normal och inte gilla killar som drämer till en i huvudet som om han har damp eller ngt sa hon och tårara i ögonen.

Jag reste mig och tog tag i hennes arm och drog ut henne från shoppingcentret .

Ska vi hem till mig och se en film istället sa jag och log mot henne.

Men tänk om Felix är där då? sa hon och hade tårar under ögonen.

Men jag är ju här..

Båda vände sig om förskräkt..

Syster till Oscar Enestad❤️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang