3. Jongens

132 3 0
                                    

Aangekomen op school, kom ik mijn schoolvriendinnen tegen: Amber, Keyla, Sofia

Leila en Janelle.

We liepen naar onze kluisjes, en ik pakte mijn Engelse boek, want we hebben zometeen Engels van mevrouw Ramona, zij is de liefste docent die ik ken. Aangekomen bij me kluisjes Keyla sprak over een jongen waarmee ze sprak op Instagram. Ik ben zeker blij voor haar maar ik zelf vind die soort dingen raar. Janelle zei dat jij geen vriendje mag van je vader, ik mag zeker een vriend, maar ik hoef nu geen vriend. Janelle zei ja zalwel mop. We liepen naar onze lokaal, we hadden mentorles, dus we mochten op onze telefoons, ik keek op snap en zag dat iemand me toevoegde en ik vroeg aan de meiden of ze mijn snap doorgestuurd hebben of gegeven want ik had duidelijk aangegeven dat ik alleen bekende wou op social media. Janelle zei ach meid misschien is t wel een hele mooie jongen voor jou, jaaa zeiden de meiden ze ging allemaal lachen. Ik heb geen tijd voor jongens eerst school dan jongens. Leila zei jij bent zoo een papa's meisje VRESELIJK. Niet ik ben al zestien, Sofia zei schat je bent te verwend en dat je soms echt wel als een baby doet, en nooit over jongens praat like come on girl, je bent super mooi en vele jongens die je mooi vinden of je wilt proberen te wifen. Ik zie wel wat ik doe JONGENS zijn tijd verspilling.

Het was 3 uur we waren uit en onderweg naar huis, we stonden allemaal bij onze scooters, Janelle zei dat ze met mij mee zou gaan naar mijn huis, ik vond dat goed, dus we zeiden allemaal doei tegen elkaar. We stonden bij het stoplicht, en er keek er een jongen heel de tijd naar mij, en ik vroeg hem of er iets was hij zei nee je bent gewoon mooi, Chieuw Janelle dit bedoel ik met jongens mooie praatjes, en eindstand 1 ding willen. Stoplicht werd groen Janelle en ik reden naar mijn huis.
Aangekomen thuis ging ik op mijn telefoon en snapte diegene die mij kwam toevoegen ik vroeg hem wie dit was, hij zei een ''jongen''.
Ik keek naar Janelle en zei het is een ''jongen''.














My Angel'Rose ❤️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu