4. Is het.. ?

116 3 0
                                    

Ik snapte hem verder, ik zei dat als ik hij niet nu zou zeggen van wie hij me snap heeft of wie hij is dat ik hem direct zou blokkeren. Zijn naam was Jaydee, en hij kwam aan me snap door een ''vriendin'' van mij. Ik vroeg welke waarop hij antwoorde ''ik weet het niet meer'' ik keek Janelle aan en zei was jij het! Ze lachte en zei nee je bent mijn beste vriendin ik zou dat nooit doen!! Weet ik toch zei ik, samen gingen we onze serie kijken ''Orange is the new black'' we waren bij aflevering 12. Na een paar uur werd het bijna donker dus Janelle moest naar huis, voordat ze ging zei ze dat ze echt van me houd en er altijd voor me zal zijn. Aaw i love you hoe. Janelle lachte en zei i love you too.

Ik liep naar mijn huiskamer om mijn zakgeld te pakken ik keek en het geld was nergens te vinden. Ik zocht overal buiten, huiskamer etc. ik belde Janelle gelijk en vroeg of ze mijn geld gezien heeft waarop ze antwoorde nee, zij heeft het niet breed thuis en krijgt nooit zakgeld, maar waarom zou ze het stelen? En niet gewoon vragen. Ik heb geleerd van mijn vader ''sharing is caring'' en ik heb een goed hart en dat weet Janelle ook maar ik maakte er niet zo'n probleem van maar was wel teleurgesteld, euhm oke Janelle ik spreek je morgen dan zei ik, doeidoei zei ze, ik vind t maar raar hoor.
Janelle was thuis aangekomen, haar zusjes moesten eten en er was geen eten met dat gestolen geld ging ze snel naar de avondwinkel om eten voor haar zusjes te maken, onderweg kwam ze Jaydee tegen, Ze sprak hem aan en zei '' heb je haar verteld '' hahah nee zei tie dan, Janelle lachte en zei ik ga haar laten zien dat jongens zeker het zelfde zijn zij is zo'n papa's kindje er moet wel een keer komen dat ze gekwetst gaat worden en dat gaat nu gebeuren! Weet wat je te doen staat broertje.

My Angel'Rose ❤️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu