Mijn vader kwam thuis, en was heel moe. Ik had hem verteld over Janelle en vroeg mezelf af waarom ze het niet vroeg, mijn vader zei ja zo zijn vriendinnen, ik weet het pa. Hij zei dat hij zou gaan slapen omdat hij moe was van werk. Niet telaat gaan slapen! Nee papa slaaplekker. Ik keek naar mijn telefoon en zag dat ''Jaydee'' me geappt had.
—- Whatsapp gesprek —-
Jaydee: hey mooierd
Rosemary: ik heet Rosemary hoor.
Jaydee: mooie naam net zo mooi als jij
Rosemary: Wat wil je nou precies? Want ik negeerde je ookal op Snapchat pendejo.
Jaydee: ik wil alleen een keer met je afspreken als vrienden. Zo een mooi meisje als jij trakteer ik wel zeker
Rosemary: Fijne avond bye.
Ik deed mijn telefoon uit, en zette het op slaapstand, en ging slapen. T was vroeg in de ochtend toen Leila me belde en zei dat we vrij hadden vanwege hitte. Ik was zo blij, ik zou uitslapen maar ik moest eerst ontbijten met papa, nadat we ontbeten hadden. Moest ik even snel naar de supermarkt. Brood, Patat etc halen voor in huis. Ik liep de supermarkt binnen en ik was zo diep in mijn telefoon dat ik aanbotste tegen iemand. Ik keek omhoog en zag zijn mooie kleine krulletjes bruine ogen en mooie lengte, ik zei ow sorry het spijt me was niet mijn bedoeling en wou snel weglopen, toen pakte hij bij me arm, en zei jij bent vast Rosemary, euhm ja dat klopt zei ik. Hij zei je bent een mooi meisje, Ik zuchtte en zei dat zei je al, hij liep met me heel de winkel rond, als ik daar zou blijven tot sluitingstijd dat hij daar nogsteeds was, aangekomen bij de kassa. De vrouw scande alles en zei dat wordt dan 10,40. Ik pakte mijn pasje en zag dat Jaydee zijn portemonnee eruit haalde, en een 10 pakte en nog losse centjes en zei dat t niet geeft als hij betaald, eerlijk gezegd liet hij me wel smelten van binnen. Maar never dat ik dat zou laten merken! Hij bracht me ook naar huis. Hij vroeg of er iemand thuis was, waarop ik antwoordde nee. Hij zei mag ik binnen komen, ik zei nee en deed de deur dicht. Diep van binnen voelde ik me zo ondankbaar terwijl ik nooit ondankbaar ben geweest ik opende de deur en.
JE LEEST
My Angel'Rose ❤️
Novela JuvenilRosemary Jane is een 16 jarig meisje. Ze woont alleen met haar vader. Haar moeder overleed toen ze 4 jaar werd. Rosemary ziet haar verjaardag niet meer als een blije of gelukkige dag en viert het liever niet. Jaren lang heeft Rosemary Jane's vader h...