Ιούνιος

202 14 5
                                    

Ας αρχίσουμε απο τα πιο χρησιμα. Τα σχολεία τελείωσαν!!! Ο Marcus κα ο Martinus θα πάνε Ελλαδα για συναυλια ενω εγω θα παω σε λιγο Ινδονησία για 5 μερες με τα παιδια και για μια συναυλια. Και μετα Μεξικο για ακομα 5 μέρες για συναυλια. Μετα Καναδα για μια ακομα συναυλία. Ωραια δηλαδη θα τον χασω για 15 μερες! Αυτος Ελλαδα θα κατσει 1 εβδομάδα! Και μετα παει Γερμανία αλλα οχι για πολλες μερες θα φτασουν 4 ωρες πριν την συναυλία θα την κάνουν θα μείνουν εκει την νυχτα και μετα το πρωι της εοομενης μερας φεύγουν Γαλλια! Εκει θα κατσουν 6 μερες και μετα γυρναν Νορβηγια!!!! Υστερα απο αυτα θα παμε ολοι μαζι σε 2 φιορδ που θελω και θα τα δουμε θα νε τελεια!!!! Μετα θα παμε θάλασσα και που; Ελλαδα!!!!!!!!!! Ναι!!!!! Θα παμε Χαλκιδική συγκεκριμένα γιατι σαν της παραλίες της....(οχι οτι εχω κατι με ολα τα αλλα μέρη ) Σε 2 λεπτα μπαινουμε στο αεροπλάνο!!! Και μετα.... Ξερετε...

20 μερες μετα

Ναι ηταν τελεια γυρισαμε απο τα φιορδ χτες και φεύγουμε για Ελλάδα σημερα. Η Ναταλια και η Σοφία θα μας περιμενουν εκει σε εκεινο το σπίτι μας. Πήγαν και αυτές χτες για αυτο. Θα περασουμε τελεια!!!! Αλλά η Αμαντα/Αντα θα ειναι εκει. Ο Mac δεν ξερω τι θα κανει ακουσα οτι τα εχει με τον Στρατό. Αλλα ποσος τον ενδιαφέρει τον Mac. Έχει την.... Γεωργια!!!!Ειναι ολλανδεζα!! Τα εχουν εδω και 2 βδομαδες δεν τα πανε ομως καλα.... Αλλα εγψ δεν ανακατευομαι εχω τον Tinus!!!! Και καθε φορα που τον αγκαλιαζω νιώθω λες και έχω το ωραιότερο διαμαντι του κοσμου στην αγκαλιά μου!!!! Είναι μοναδικος!!!!! Ειναι μαγευτικος ειναι το φως στο σκοτάδι και η μαγεια σε ενα κοσμο μονοτονο και βαρετο!!!!!

Σεπτεμβριος

Αυριο ξεκινούν τα σχολεία!!!! Καλα αυτο ειναι φοβερο!! Τα νορβηγικα τα ξερω οσο τα ελληνικα. Και μαλιστα δεν θα τα ξεχάσω ανα μηνα παω Ελλαδα για μια εβδομάδα να δω τους συγγενείς και τους φιλους μου!!!Ολο το καλοκαιρι ηταν τελειο απλα τέλειο καθε φορα που πηγαιναμε θάλασσα ηταν το κάτι άλλο!!! Νομίζω πως με τον Tinus ειμαστε τοσο ευτυχισμενοι!!!! Τον Ιουλιο στην θάλασσα ο Marcus χωρισε με την Γεωργία και πλεον ειναι φαναταστικα!!Επίσης η Emma ήταν Ταϊλάνδη ολο το καλοκαιρι προχτές ηρθε. Ηταν το ωραιότερο καλοκαιρι του κόσμο!!!! Αλλα..... αυριο αρχιζουν τα σχολεία και θα είναι μια βαρετη χρόνια... Εκτος απο αυτα έχω να πω πως η μαμά μου με τον μπαμπα ναι μπαμπά πλεον παντρευτηκαν!!!!!!!! Εχουμε αγοράσει ενα σπίτι και θα παω να μεινω εκει οταν ενηλικιοθω πληρως... Ο Martinus θα μενει μαζι μου και θα ειμαστε για παντα μαζι!!!!!! Η Κυρα και η Ξένια ηταν Μαλδίβες σήμερα γύρισαν στις 9:30 το βραδυ τωρα ειναι σπίτια τους. Τελικα πηγαν μονες χωρίς κανέναν αλλον. Περασαν τελεια τα νέα τους θα μου τα λένε ολη την εβδομαδα. Οσο για την Έλενα...... Έφυγε Αργεντινή!!!!!

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^^~^

Λυπάμαι για την καθυστέρηση αλλα...Το σχολείο φταίει!!!!!

-Παλι ρίχνεις αλλου τις εφτυνες;-

Εσυ τι ανακατευεσε; Καλα τωρα δεν θα ασχοληθω καταρχας ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ να στε ολοι παντα καλα!!!!Αυτα απο εμενα μαλλον θα κανω νεο βιβλιο αυτο θα τελειώσει σε πολυ 22 κεφαλαια!

Παντως ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για ολα!!!!!!!

   My life with Marcus and Martinus!!!! Donde viven las historias. Descúbrelo ahora