Geçmiş Zamanlar
"Senin o berbat işine ihtiyacım yok benim anne !!! "
"İhtiyacın olup olmadığını sormuyorum sana Mavi . Geçeceksin bu işin başına diyorum . Bu arada o sesini alçalt . Karşında kim olduğunu unutuyorsun sanırsam. "
" Karşımda kim var biliyor musun ? Benimle hiçbir alakası olmayan bir mafya başı var . Ve ben o mafya başının söylediği hiçbir şeyi yapmaya niyetim yok . "
" Evet , birbirimizle alakamız olmadığını herkes biliyor . Fakat şu da bir gerçek ben senin annenim Mavi ."
" Kusura bakma benim hiçbir zaman bir annem olmadı fakat her zaman bir babam vardı . "
" Bu işin başına geçeceksin ileride dedim Mavi . Uzatma . "
Uzatma demesi o kadar korkunçtu ki . Etrafımızda ki adamlar titremeye başlamıştı . Çünkü eğer benim güzel annem bu şekilde konuşuyorsa işler boka sarıyor demekti . Fakat unutulan birşey vardı . Ben onun kızıydım. Ne kadar kabul etmesemde . Ne kadar kabul etmesemde kanımda ondan bir parça vardı . Yani bu konuşması bana sökmezdi . Anca adamlarınaydı .
" Eğer ki beni bulursan başa geçirirsin . "
Arkama bile bakmadan çıktığım kapıdan sadece kahkahasını duydum . Kusura bakmayın canım anneciğim beni artık biraz zor bulursunuz .
Günümüz
O unutmadığım kahkahanın her ses tonu yine kulağıma gelirken içimde ki endişe yerinde sayıyordu. ' Acaba ne yapacak?' . Kahkahası bittikten sonra iyice yanıma yaklaştı ve o iğrenç elini yüzümde gezdirdi . Sanki özlemiş gibi . Yüzümün her köşesini gezmiş elini ne kadar itelemek istesem de olmuyordu . Sadece yüzümü kaçırabiliyordum. En sonunda bu hareketimden sinir olmuş gibi çenemi tuttu ve yüzümü sabitledi .
" Ah , benim güzel kızım . Şimdi seni buldum . Ne yapacaksın ? Kaçabileceğinide sanmıyorum . "
Sustum . Bazenleri susmak gerçekten iyiydi . Şuan sonsuza kadar devam etse sonsuza kadar susacaktım . O derece inatçıydım bu kadına karşı .
" Ahh , benim inatçı kızım . Aynı babana çekmişsin. O herifte aşkı için öldü . Sende yıllarca sürmüş saklanmanı aşkın için mahvettin . "
Haklıydı . Karşı çıkabaleceğim hiçbir yanlış yoktu söylediklerinde .
" Şimdi kısa keselim ve sonuca gelelim . Hatırlıyorsundur. Eğer ki beni bulursan başa geçirirsin. Artık seni bulduğuma göre başa geçme vakti . "
Küfür etmek isteme katsayım acaip fazlaydı. Hak etmese etmez ya da yerine tam olarak oturmasa ağzımı açıp küfür etmezdim .
" Bok başa geçirirsin beni ."
O erkeklerin çok sevdiği suratında yayılan gülümsemesinin anlamı acaba sen kendin istiyerek geçeceksin zaten ser gibiydi . Arkasını döndü ve elinde bir zarf olan adamını çağırdı . Adam önce zarfı anneme verdi . Sonra geldi ve beni çözdü .
" Şuan kaçmaya çalışamazsın güzel kızım . Nerede olduğumuzu bile bilmiyorsun . Kaçmaya çalışmak senin için iyi olmaz . Şimdi beni takip et . Rahat rahat konuşacağımız bir yere gidelim . "
Evet aramızda sadece mantık vardı . Hiçbir duygu yoktu . Sadece dediğini yaptım. Mantıklıydı söyledikleri . O zengin odadan çıkıp bir koridorda biraz ilerledikten sonra çalışma odası gibi bir odaya girdiğimizde masanın başına geçip oturdu ve sanki normal bir iş kadınıymış da içeriye bir çalışanını davet etmiş gibi eliyle oturmam gereken koltuğu gösterdi . Oturduktan sonra zarfı açtı ve içindekileri çıkardı . Hepsini önüme dizmeye başlarken şunu fark ettim .
1-0 yeniliyordum. Bütün sevdiklerimi biliyordu . Hepsinin ayrı ayrı işler yaparken fotoğrafları vardı elinde kim bilir şuan arkalarında kaç tane adam vardı . Arkasından zarfın içinden bir kağıt çıkardı . O sade bir kağıt değildi. O bir sözleşmeydi. Belki tüm BTS grubunu hayattan tutacak sözleşme yada hepsinin hayatını karartacak olan sözleşme .Merhabalar , tekrardan ben uzun zamandır yoktum biliyorum . Kendi içimde sorunlarım vardı onları çözmeye çalıştım ve sanırım çözmek üzereyim. Yakın zamanda bölüm atmaya çalışacağım.
Oy sınırı: 20
Yorum sınırı : 40
( yorumda görüşlerinizi bildirirseniz sevinirim )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARRY ME ? ( Düzenleniyor )
Fanfiction" Sen benim eşimsin!" yükselen sesine cevap yetiştirmek dışında hiçbir tepki vermemiştim . " Yanlış düşünüyorsun Jeon Jeongguk . Benim senin eşin olmayı ne zaman bıraktığımı en iyi sen biliyorsun ." hafifçe gülerek devam ettim konuşmama . " Kandırm...