2. rész

25 2 2
                                    

Mikor már pont elhelyezkedtem kényelmesen padomban éppen becsöngettek. A tanár nem siette el a dolgot az biztos mert jó sokáig tartott mire beért. Azonban nem csak ő hanem osztályfőnökünk is mögötte egy idegen fiúval. Várjunk egy percet!
Ez az a fiú akivel reggel találkoztam!
Mégis vannak csodák.

- Figyelem osztály! Egy új tanuló érkezett hozzánk. Remélem hamar befogadjátok majd. Mutatkozz be kérlek. - fordult oda a fiúhoz.
- Jake Houser vagyok.
Ennél többet nem mondott. Legalább a nevét tudom már.
- Még valami rólad esetleg? Mit szeretsz, mit nem? Hobbid? - a tanár próbálta faggatni sikertelenül.
Jake csak halványan mosolygott.
- Sok kérdés, kevés válasz. Az élettől sem kapunk többet.
Mindenki csak tágra nyílt szemekkel figyelte ezt a kis szituációt. Hmm. Hasonlóan gondolkodik mint én. De csak egy kicsit.
- Öhhm értem... Foglalj helyet valahol a többit már úgyis tudod. Sok sikert a beilleszkedéshez! - azzal már száguldott is ki eme kicsi, szűk, levegőtlen teremből. Jól is teszi.
Jake pedig fogta magát, és leült a mögöttem lévő padba. Azután pedig egyből bele is kezdett a tanár. Matek...
Nincs is jobb mint úgy indítani egy napot, hogy felesleges egyenleteket vágnak a fejedhez amit az életben nem fogsz használni! Na jó van aki igen, de akkor tanulja meg ő azt! Ne mindenki!

Az óra viszonylag kicseszettül lassan telt el főleg úgy, hogy egy szempár figyel téged hátulról. Kibaszottul irritáló! Mi olyan érdekes rajtam? Tudni akarom! Majd nagy nehezen, de kicsöngettek végre!
Az osztályból szinte mindenki megcélozta az újfiút. Nekem máris elegem van belőle, és abból az ijesztő szempárból. Inkább kimegyek a WC re.
Kint a folyosón nagy volt a nyüzsgés.  Végülis itt mindig az van. Csak azt az egyet nem értem, hogy miért bámul engem mindenki meg olyannyira.
Amikor beértem végre a fiú WC be, egy kicsit megkönnyebbültem. Nem bámult senkisem, és nem is volt itt senki sem. Azonban... Valmi mégis.
Valami figyel engem érzem! De egy lélek sincs itt. Körbenéztem, és minden egyre sötétebb lett. Valami feketeség elkezdte belepni a helyet.
- Mi ez? El kell tünnöm!
Rohanni kezdtem az ajtóhoz, de azt is belepte.
- Yoshi! - suttogta valami. Honnan tudja a nevem?
- Segítség! - kiabáltam.
- Yoooshi! Sötétség hercege!

Micsoda? Sötétség hercege? Ez mit jelent?
Amíg nem figyeltem a lábamon elkezdett valami felfele haladni. Egy fekete kígyó! Egyből elkezdtem lerázni, de nem jött össze.
- Segítség! - ordítottam teli torokból.
A kigyó csak csúszott feljebb, és feljebb.
- Ne félj! Nem bántunk.

Szóval többen vannak? Miért? Mi ez?
A kígyó feljött a nyakamig. Le akartam volna szedni a kezemmel, de lefogta. Mekkora ez a dög?!
- Yoshi! - kiáltotta egy idegen, de mégis ismerős hang. Ki lehet az?
- Segítség! - kiáltottam vissza.
A kígyó csak egyre jobban szorított.
- Yoshi! Ne félj! Itt vagyok! - szólt az ismeretlen ismerős.
Ekkor a kígyó hirtelen megharapott ami eléggé fájt, na jó kurv*ra! Mi a fasz? Ez á! Érzem a hatalmas fogait, és hogy valmit fecskendez belém.
Nem bírok mozogni. Úgy érzem mindjárt eldőlök. Olyan rossz, és furcsa.
- Yoshi! - hallottam magam mögött az ismerős hangot. Nem tudom mit csinált, de a kígyót leszedte rólam, csak hát igen... mozogni nem tudok így egyből a földön kötöttem volna ki, ha nem fog meg, és tesz le.
- Ez mi volt? - kérdeztem az alakot.
- A sötétség. - válaszolt röviden.
- Micsoda? Mit takar ez?
- Figyelj még nincs vége! Majd miután felébredtél elmondok mindent oké?
- Ezt hogy érted?
- Ez a méreg amit kaptál nemsokára kiüt. Addig is szép álmokat! Ja! Az ellenszer! - elővett valami folyadékot - Megiszod, vagy másik módszer?
- Várj! Micsoda?
- Másik módszer. - mosolygott lehetett érezni.
Fogott egy injekciós tűt, majd felszívta vele a folyadékot. Ezután meg egyszerűen belémszúrta, pontosabban a harapás mellé.
Szuper... Azonban most, hogy nézem az idegenen egy maszk van.
- Mi ez? - éreztem meg valami furát magam alatt.
- A sötétség nem tűnt el! Sietnem kell!

- Ne hagyj itt! Meg ki vagy te? -
Nem kaptam választ. De azt érzem, hogy tényleg kezdek fáradni. Most akkor el fogok aludni? De fura! Sosem történt még velem ilyen. Mondjuk az előző szitu se nagyon senkivel. Mi lehet ez az izé? Na és hogy került a suliba? Áhh alig bírom nyitva tartani a szemem. Most hagyjam magam elaludni? Most az egyszer nem akarom. Őszintén félek... Na és ez meg persze, hogy itt hagyott engem!
Fel fogok kelni? Biztos... De a méreg. Beadta az ellenszert. Milyen méreg volt? Franc...
A szemem lassan egyre jobban lecsukódott amikor is megláttam egy sötét alakot, aki felém közelített. Az álarcos? Vagy valaki más? Barát? Ellenség? Áhh túl fáradt vagyok...
Csuktam be szemeimet teljesen.

---
Rég írtam ide részt🤔

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 13, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Boldog sötét világWhere stories live. Discover now