TANITIM.....
6 YAŞLARINDAN BERİ YAKIN OLAN 3 ARKADAŞIN YENİ BİR LİSEYE GİTMESİ İLE BAŞLAYAN BİR MACERA. BU OKULA GELDİKLERİNDE GERÇEK AŞKLARI KARŞILARINA ÇIKAR . FAKAT BUNLAR EXO'DUR VE ÇOK ÜNLÜLERDİR. SM ŞİRKETİ YÜZÜNDEN LİSEYE GİTMEK MECBURİYETİNDEDİRLER . BU 3 KIZIN OKULA GELMESİYLE ASIL ATEŞ ALEVLENİR .....
3 KIZIN KİŞİLİKLERİ ;
Mİ--KYOUNG SON : Babası Konsolos'dur , annesinin ise estetik cerrahı'dır . Bir kız kardeşi vardır. Başka çocukları yoktur ve Mi-kyoung Son en büyüdür. Kendisi ;Akıllı , davranışları daha oturaklı , çalışkan ,çoğunlukla mantığı ile haraket eden bir insan , olayları mantık yönüyle olumlu şekilde çözümleyen ve diğer kızları bu yönüyle durdura bilen bir kız . Diğer iki kızın üzerinde sadece onun sözü geçer.
HEE--SOOK YOON : Babası Cumhurbaşkanı'dır , annesinin restorant zinciri vardır .Asi , dik kafalı ,sert, bütün olaylara düşünmeden atlayan bir tip ve bu yüzden sürekli başı beladadır. çılgın, herşeyi şakaya vuran , deli dolu , deli dolu olduğu kadar duygusal , sempatik ve şirinliğiyle her yolu açabilen bir kızdır.
EUN--A CHO :Babası Başbakan'dır , annesi dünyaca ünlü bir madacı ve moda gösterileri sürekli düzenler. Güzel , güzel olduğu kadar şımarık , kibirli , havalı , zenginliğin vermiş olduğu bir ukalalık , erkekler iyi anlaşan , rahatça herkezle iletişim kurabilen , burnunun dikine giden bir kişiliğe sahiptir .
BU ÜÇ KIZ ÇOCUKLUKTAN BERİ YANYANA BÜYÜDÜLER VE LİSEYE GİDİYORLAR.
NOT : BU HİKAYEYİ ÜÇ KİŞİ ANLATICAK İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ .