Skradziona Aureola - Cantatiya

59 4 5
                                    

„Skradziona Aureola" to książka, która została zgłoszona do mojej recenzji. Opowiadanie zostało napisane przez użytkowniczkę „cantatiya" i opowiada o przeżyciach bohaterki stykającej się w życiu z demonami, jak i paranormalnymi zjawiskami. Ava, czyli główna postać zaczyna swoją historię od snu lub zwidów, w których to jest w łazience i widzi w lustrzanym odbiciu anioła. Twierdzi on, że właśnie ona jest tym odbiciem i to, co widzi przed sobą, mówi o niej prawdę. Po chwili budzi się we własnym łóżku z zamartwiającą się obok matką, żądającą wyjaśnień co się stało w nocy. Obudziła się ona zaalarmowana krzykami córki i jak najszybciej pobiegła do jej pokoju. Reszta jest już na tyle ważna, że postanowiłam nie pisać nawet jakie tematy są poruszane w opublikowanym dalej tekście.

W tych czterech rozdziałach bardzo podobały mi się opisy, tak jakby autorka sama była Avą i dokładnie znała całą tę historię. Siedząc przed komputerem, nie musiałam czytać nic dwa razy, aby zrozumieć zdanie lub całą sytuację. Wszystko składa się w spójną całość, a klimatu i dreszczyku emocji dodają niespodziewane zmiany otoczenia i pojawiające się niewyjaśnione sytuacje, jakby coś nam umknęło i sami musimy parę rzeczy sobie wytłumaczyć. Często wahałam się, czy dany opis to jakieś zwidy, wytwory mózgu Avy czy to rzeczywistość, z którą mamy styczność na co dzień. Podejrzewam, że takowy sposób opisywania całej fabuły był celowy, a na osobę z zewnątrz działa to bardzo dobrze. Autorka opowiadania widać, że ma doświadczenie w pisaniu (Przynajmniej takie jest moje odczucie). Nie rozróżniłabym czy jest to właśnie „cantatiya", czy może nowo poznany autor książki w bibliotece. Przyznam, że zauważałam czasami niedociągnięcia, błędy interpunkcyjne, czy językowe, ale każdemu się to może zdarzyć i nie licząc nich, spokojnie mogę powiedzieć, że nie mam większych uwag. Wszystko też oczywiście zależy od gustu czytelnika i jedne może mieć taką opinię, jak ja, a jeden może uznać, że jest to napisane po prostu źle.

Czekam z niecierpliwością na następne rozdziały i bez obaw mogę powiedzieć, że podoba mi się to, co napisałaś. Życzę Ci sukcesu, rozwijaj się dalej i zaskakuj nas swoimi pomysłami.

Link do opowiadania: https://www.wattpad.com/story/148805852-skradziona-aureola


Nie wiem czy link zadziała, jeśli nie, to skopiujcie i wklejcie w pasek wyszukiwania na przeglądarce:) +macie tytuł i autora w nazwie rozdziału

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 02, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Odważne Recenzje Where stories live. Discover now