#Martinus p.o.v. Bardzo polubiłem Bartka.Mam nadzieję że zostaniemy przyjaciółmi.Lubię spędzać czas z Marcusem lecz Bartkowi mogę powiedzieć niektóre sekrety które Marcusowi bym nie powiedział.Nieźle bawiliśmy się grając w fifę gdy do domu wszedł Marcus z Emmą i rodzicami. T:chodź z mną na dół *Powiedziałem a on kiwnął głową i pobiegliśmy na dół.Na miejscu powiedziałem rodzicom że przyszedł do mnie kolega o imieniu Bartek i że zostanie do wieczora.Oni się zgodzili,natomiast Marcus przywitał się z nim a Emma najwidoczniej nie chciała gadać z nieznajomym jej chłopakiem i pobiegła do swojego pokoju.Po chwili kazałem im zaczekać w moim pokoju a sam poszedłem się przebrać.
#Marcus p.o.v.
Zaskoczyło mnie że ktoś jest w domu jednak szybko zakolegowalem się z Bartkiem.Czekaliśmy na Tinusa gadając z 15 minut.Gdy mój brat , był już przy nas ja musiałem niestety jechać do mojej kuzynki zawieść jej parę książek,ponieważ ma grypię i nudzi jej się samej w domu.Pożegnałem się z nimi i razem z tatą pojechałem w stronę domu kuzynki.
#Bartek p.o.v.
W końcu poznałem tez brata Tinusa który po krótkiej rozmowie musiał jechać do swojej kuzynki.Spojrzałem na drugiego bliźniaka który usiadł obok mnie i zapytałem go. B:zostaniemy przyjaciółmi? T:jasne że tak.Podaj mi swój numer telefonu a ja ci podam swój.*Podałem mu swój telefon a on podał mi swój i zapisaliśmy swoje numery telefonu do siebie* B:Gdzie macie kolejny koncert? *Musiałem o to zapytać ponieważ chciałbym wystąpić z nimi w przynajmniej jednej ich piosence.Martinus spojrzał na mnie i uśmiechnięty odpowiedział* T: w Oslo.Miło by mi było gdybyś wystąpił z nami ,gdy będziemy śpiewać piosenkę Together . B:Bardzo się ciesze *Byłem zadowolony.Spojrzałem na jego zdjęcia w pokoju.Miał ich dużo* - to wszystko do fanek?*Zapytałem* T:Tak mam jeszcze całą szafę na strychu zdjęć z nami,które wysłali nam nasi fani.
#Martinus p.o.v.
*Podszedłem do okna i zauważyłem że nowa dziewczyna wprowadza się do sąsiedztwa .Była bardzo ładna i chce ją jak najszybciej poznać.Bartek może isć ze mną ale to ja zaproszę ją na randkę i mam nadzieje ze się zgodzi.Prawdopodobnie jest w naszym wieku .Spojrzałem na Bartka i powiedziałem : - Bartek spójrz.Nowa dziewczyna wprowadziła się do sąsiedztwa.Idziemy ją poznać...? B:jasne że tak
//akcja dopiero się będzie rozkręcać a mam nadzieje ze za niedługo będą pozytywne komentarze.
CZYTASZ
Nietypowe spotkanie....
ContoCo stanie się gdy pewien nastolatek zaprzyjaźni się ze sławnymi piosenkarzami? Co będzie gdy w grę wejdzie przyjaciółka? dowiesz sie tego czytając moją nową książkę