De volgende ochtend, het was weekend. Ik kon niet slapen en ik had veel vragen voor mezelf, zou ik hem een kans moeten geven of niet? Mijn eerste kus op een verkeerde manier. Maar alles gebeurd met een reden zeggen ze. Na 5 minuten kwam mijn vader binnenlopen en hij vroeg me of ik zin had om mee te gaan naar mijn moeder's graf. Ik zei ja graag ik had er vaak moeite mee om te gaan, maar de stappen die ik maakte om langzaam te gaan samen met papa maken me wel heel trots op mezelf. Ooit zal ik wel vertellen wat er echt gebeurd is met mijn moeder. Het is heftig en niet iets om derover te praten, aangekomen bij mijn moeder's begraafplaatst. Ik zat tegenover mijn moeder's graf en zei '' Mama, ik weet dat je me kunt horen en zien, het liefst wil ik je nu bij me hebben, en jou vertellen hoe goed ik me best doe op school enzo, ik mis je heel erg. Als ik kon toveren had ik jou terug getoverd, maar Waarom Mama? Dat is mijn vraag elke dag. Ik hoop dat als we elkaar weer zien je me verteld wat er echt was, i love you mama. '' Mijn vader trooste me, en zei dat ie heel erg trots op me is. Na 10 minuten gingen we weer naar huis, het doet me echt zoveel pijn om mijn moeder achter te laten terwijl ik weet dat ze niet terug komt. Thuis aangekomen pakte ik mijn telefoon zag dat Leila me gebeld had ik belde haar terug.
— Telefoon gesprek —
Leila: Mary
Rosemary: Yes mop
Leila: Ik heb gehoord dat je met Jaydee gezoent hebt terwijl je tegen mij hebt verteld dat je nooit zou zoenen met een jongen die net kent.
Rosemary: WATT!!! Ik heb helemaal niet met hem gezoend, wie heeft jou dit verteld hij zeker?! Ik ga hem nu bellen.
Rosemary hing op en belde Jaydee meteen maar het ging gelijk naar Voicemail. Mijn vader vroeg wat er aan de hand was, dus ik had hem uitgelegd hoe en wat. Mijn vader keek geschrokken en zei wie zou het kunnen zijn het waren jij en hem alleen. Geen idee pap, Ik heb niet echt zin om hierover te praten. Rosemary dacht aan dat ene ''afspraakje'' ze appte Jaydee en vertelde hem dat ze naar De beren wou gaan om 6uur dat als hij daar niet zou zijn dat zijn kans gelijk voorbij is. Hij reageerde 2 minuten daarna met een Emoij. Hahah sukkel, ik ging alvast mijn outfit uitzoeken, simpel een broek met een t-shirt met mijn moeder's ''Rosalie'' naam, En Goude sandalen. Ik pakte mijn scootersleutels, en gaf mijn vader een kus. Gelijk bellen als er iets is he! Ja papa hou van jou. Ik deed de deur dicht en pakte mijn scooter en reed richting Stad. Aangekomen bij stad moest ik nog naar De Beren. Ik ben daar aangekomen het is al 2 over 6. En ik zei tegen hem 6 uur! Ik rolde met mijn ogen en stond op hem te wachten. Na 6 minuten kwam hij aanlopen, en wou me een knuffel geven ik deed een stap naar achter en zei uhm je bent telaat terwijl ik zei 6 uur, Ja sorry babe er kwam iets der tussen. Babe? Zei ik hij zei ja je bent me babe. Ach zalwel laten we naar binnen gaan voordat we helemaal niet meer mogen eten.
We mochten bij tafel 4 zitten, tweepersonen.
We bestelde allebei, sparibs met patat en drinken Cola, Sinas. Toen we aan t wachten waren op onze eten, begon hij me te vragen of hij me naar huis zou moeten brengen. Ik zei nee hoeft niet hoor dankjewel, hij zei jawel ik wil wel dat je veilig thuis komt, Zalwel zei ik. Waarom wil je me zo graag? Jaydee keek naar beneden en zei je bent 1 van de mooiste meisje van de buurt, en je bent een lief meisje en goed hart heb je, en zo'n meisje zoek ik in mijn leven. Als je wilt kan ik je ook voorstellen aan mijn moeder wat ik bijna nooit doe alleen als je echt speciaal bent en dat ben jij, Haha aw dankjewel we zien wel wat het wordt zei ik, hij glimlachte naar mij, na 7 minuten kregen we onze eten. Na het eten moesten we afrekenen, nou ik betaal liever wel hoor zei ik. Hij zei nee je bent een dame, jij hoort niet voor mij te betalen, Ik wel voor jou prinses. Ik begon kriebels te krijgen, en ik dacht ''oh nee ik begin hem niet leuk te vinden he omg. '' we liepen naar buiten en ik pakte mijn scooter en ik zei ik zie je wel, ik liep en hij liep achter me tot ik bij me scooter was, ik zei je kunt gaan hoor, hij zei nee ik ga je brengen wil dat je veilig thuis komt, en dan ziet je vader gelijk wat voor Jongen ik ben. Samen gingen we naar huis, ik was mijn jas thuis vergeten en had alleen dunne vest. Hij zag dat ik het echt koud had en gaf hem mij zijn jas, die rook zo lekkerr. Aangekomen thuis belde ik aan, en deed mijn vader open, en lachte want ik had het echt koud en ik neem meestal niks aan van mensen, Jaydee zei Goedeavond meneer, ik ben Jaydee en ik kom u mooie dochter voor u thuis brengen na onze zogenaamde ''date'' Mijn vader zei Bedankt jongen, Rosemary vind je echt wel leuk. Ik gaf snel Jaydee zijn jas en liep snel naar binnen. Mijn vader en Jaydee zaten wel 5 minuten te lachen en praten, ik zei papa ik heb honger kunt u komen koken? Me vader zei Jaydee gedag en dat ze elkaar vaker zouden zien.
JE LEEST
My Angel'Rose ❤️
Teen FictionRosemary Jane is een 16 jarig meisje. Ze woont alleen met haar vader. Haar moeder overleed toen ze 4 jaar werd. Rosemary ziet haar verjaardag niet meer als een blije of gelukkige dag en viert het liever niet. Jaren lang heeft Rosemary Jane's vader h...