Chapter 6

3.9K 54 8
                                    

Nevěděla jsem co dělat, a podle Harryho pohledu, on taky nevěděl.

Stáli jsme před Harryho mamkou totálně v tranzu, zatímco ona na nás koukala... jak to říct, hodně zmateně.

Myslím tím, znám Anne od té doby, co jsem já a Harry byli děti. Jsem si jistá, že není překvapená z toho, že jsme u Harryho doma, sami, ale možná je trochu překvapená z toho líbání a takových věcí.

No, dobře, v neposlední řadě jsme byli alespoň oblečení. Díky bohu, že nepřišla domu o trochu dřív.

„Anne, ahoj!" prolomila jsem to hrobové ticho a zvláštně jsem se ušklíbla.

Když jsem se koukla na Harryho obličej, poznala jsem, že je zkušeně moc zaskočený.

„Ahoj Allie. Dlouho jsem tě neviděla, jaké to ... laskavé překvapení." Řekla, a znelatrochu jako by nevěděla co říct.

A k tomu ještě vypadala naštvaně.

Vlastně jsem si vážně myslela, že to nebude nějak řešít – no, ale hádám, že jsem se asi mýlila.

„Jo. Uhm..." zamumlala jsem a koukla jsem se na Harryho.

Jenom doufám, že toho nelituje. Což si myslím, že vlastně ano.

A já cítila, jak mě z té myšlenky bolí srdce.

„Uhm, děje se ... něco?" zeptala jsem se Anne nervózně a ona zakroutila hlavou.

„Ne, ne, jen bych měla.. možná bych vás tu měla nechat o samotě" otočila se, ale Harry jí zastavil.

„Ne, my jsme stejně byli na odchodu" řekl. První věc, kterou řekl od té doby, co nás přistihla.

Harry se na mě otočil a koukl se mi do očí.

„Že?"

Opatrně jsem přikývla hlavou a on mě vzal za ruku a vyvedl mě společně s ním z kuchyně.

Chystal se mě vzít sebou nahoru, ale najednou se zastavil. „Nebo možná bys měla odejít." Řekl potichu.

„Co?"

„Později ti zavolám"

„Proč je to takovej problém, že nás tvoje mamka vi-„

„Kurva prostě odejdi!" řekl naštvaně, ale pořád tak, aby to Anne neslyšela.

Nepohnula jsem se. Neřekla jsem nic. Právě teď se choval jako pořádnej čůrák.

„Fajn" vzala jsem si svou bundu a otevřela dveře.

„Allie.. Omlouvám jsem, nechtěl jsem-„

„To je v pohodě. Stejně mě to nezajímá." Odešla jsem z Harryho domu, ale on se postavil do dveří.

„Nechovej se kurva takhle... Al!" křikl na mě a já se otočila.

„Tak se přestaň chovat ty tak, jak ses choval!"

„Omlouvám se! Kurva, promiň."

„Co to je? Není to tak, že nerandíš s holkama, vim to, měl jsi dřív holku."

„To je jiný. My nerandíme. To je to."

Kousla jsem se do rtu. Tyhle slova mi vážně ubližovala, ale on to ani nevěděl.

„Zavolám ti později, okay?" řekl a já jenom přikývla.

Nechtěla jsem odejít. Zrovna mi vylízal tak, že se mi klepaly nohy a ošukal mě v kuchyni. Jak jen můžu odejít 10 minut po tom, co se stalo tohle?

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 02, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Besides Sex (CZ překlad)Kde žijí příběhy. Začni objevovat