4. BÖLÜMMM

252 11 13
                                    

EGEDEN DEVAMMM......

Abi kızı araştırdım kızın annesinin adı  asude  kızıl  kızlık soy adı evliyken soy adı sayelmiş babasının adı  ümit sayel dediğinde aklıma direk emirin babası geldi yuh dedim içimden sonra  vedata devam et dedim  vedat devam etti kızın abisi var  annesi kızın doğum zamanı gelince doğurmuş baba sı ümit sayel kızı olunca kızın abisini alıp gitmiş  orda o ları tek bırakmış kadın zarzor bakmış çalışmış biyandan da kızına bakmış büyütmüş onu öyle zarzor ama şuan ikiside rahatlar evleride var  dedi bnde hemn j abisi şey dedi ve sustu kim oğlum kim söyle dedim   oda şey abi dedi gene sustu şimdi sikicem seni bak söyle lan diye bağırdım telefonfa  da emir sayel  yani en yakın arkadaşı  olan emir sayel abi dedi dondum oha dedim    tamam vedat sağol koçum diyip kapadım teli  emir ler faln hala bardaydılar bnde odaların olduğu bölümden çıktım barın içine girdin baktım bizim kiler  bize ait olduğu yerde oturuyolar gülüyolar sohbet ediyolar  hemn gidip oturdum ve konuşmaya başladım emir kardeşim sana bişey demem lazım önem li iyi dinle dedim oda merak etmiş olmalıdır ki dinlemeye başladı çoöuklarda dinliyodu  kardeşim sen annen  seni bıraktığını sanıyodun değil mi o öyle değil aslında dedim emirde nasıl nediyosun ege bilmece gibi konuşma söyle şunu dedi bnde kardeşim annen seni bırakmamış ve senin bir kız kardeşin var baban kız çocuğunun olucanı öğrenince annen kız kardeşini doğurduktan sonra senide alıp kaçıp gitmiş annenide bırakmış öyle  zarzor büyütmüş kız kardeşini annen şuan iyi ler miş şuan durumları annen  çalılıyo kardeşinde 17 yaşında senden bi yaş küçük  ve annen seni isteyer bırakmamış zorla baban alıp götürmüş seni  dedim ve  rahat bi nefes alıp verdim  emirin ise gözünden bir damla yaş aktı  diğerleri ise ağzı açık bizi dinliyolardı emir konuşmay başladı  n-nasıl y-yani b-benm  kız kardeşim mi var annem  beni isteyerek bırakmadı mı  dedi ağlıyodu ve sonra dan eklerek kardeşim kim adıne  nerde yaşıyo dedi  bnde gülerek evet senin kız kardeşin var   annen seni isteyerek bırakmadı ve kız kardeşin  istanbulda yani burda yaşıyor ve adı doğa sayel  diyince kızlar ohaa diye bağırdı bnde güldüm emir de şaşırdı kızların kavga ettiği kız değil mi diyince bnde kafa salladım o o bizim okulda ve bn onu görücem dedi  ve göz yaşlarını sildi ilk defa ağlıyodu emir ilk defa .....

DOĞADANNN  DEVAMMM....

sabah alarm  sayesinde uyandım elimi kaldırdım ve kapamaya çalıştm kapayamayınca sıçıcam ha diyim yatakta doğrularak çalar saati alıp duvara fırlattım ve kırıldı saat   içimde bi sıkıntk vardı ama san ki kötü sıkıntı değilde  bi tuhaf sıkıntıydı  neyse diyip çok takmadan kısa bir duşa girdim duştan çıkıp üstümü giyindim

sabah alarm  sayesinde uyandım elimi kaldırdım ve kapamaya çalıştm kapayamayınca sıçıcam ha diyim yatakta doğrularak çalar saati alıp duvara fırlattım ve kırıldı saat   içimde bi sıkıntk vardı ama san ki kötü sıkıntı değilde  bi tuhaf sıkıntıydı  ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

☝️☝️☝️(Doğanın giydikleri) ☝️☝️☝️

ve çantamı alıp evden çıktım okula gidiyodum annem erkenden işe gidiyodu ve görüşemiyoduk onla çok okula yolda yürüyerek giderken  bi üst sokakata esilayla  buluştuk ve birlikte gitmeye başladık sohebet ederek okulun bahçesine gelince gene o çardağa baktım hepsi ordaydı o kızlarda emir  ve ğerleride bana bakıyodu emir bana bi tuhaf bakıyodu  allah allah hadi hayırlısı diyip önüme döndüm sınıfa çıktık derse girdik  zil çaldı hoca geldi ders işlerken o ece ve elif bana bakıyolardı ikide bir ne var dercesine kafamı salladım ama hemn önlerine döndü zil fln çaldj bn hiç çık adıö esilayla sınıfta kalıp sohbet fln ettik çıkış olunca öıktık okuldan okulun bahçesindeydik  çıkışa doğru giderken arkadan biri kolumu tutp beni döndürdü 
Önüme dönün ce gördüğüm kişiyle biraz afalladım ....

ACABA DOĞAYI KOLUNDAN TUTUP DÖNDÜREN KİM?

BAKALIM Bİ DAHA Kİ BÖLÜMDE NELER OLCAK?

ARKADAŞLAR İNŞ BEĞENMİŞSİNİZDİR
VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM
BİDAHAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞÜRÜZ....
😊😊👍👍🖐️🖐️🖐️🖐️🖐️🖐️🖐️😊😊😊😊😊😊💕💕💀🔫💀🔫💀🔫💀🔫💀🔫💀🔫💀🔫💀🔫🔫💀🔫

🔫💀ABİMİN ÇETESİİİ... 🔫💀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin