-Jeongguk wyjeżdżamy z twoim ojcem na delegację na pół miesiąca jeśli coś się bedzie dziać odrazu dzwonisz do wójka teraz mieszka trzy budynki dalej wiesz o tym!?.Prawda.
-Tak wiem mamoo..jestem już prawie dorosły mam prawie 19 lat.
-Dobrze dobrze prawie matka powiedziała ci gdzie o wszytsko, żadnych imprez masz wójka, sąsiadów więc poradzisz sobie myślimy, że jak wrócimy to nie spotkamy kontenera zamiast domu?..!Pokaż że jesteś odpowiedzialny.
-Ojciec ma rację Jeongguk a więc my już idziemy skarbie pa pa maluchu!.
-Pa-pa.
°°°
- Nie ma ich nareście. Ah a co to??
Co to za oferty, skąd coo? Hahah.. "!Wibrator tylko dla ciebie i twojego tatusia! tylko za,60 000₩!! Mega okazja!". Boże teraz to mnie napalili.
Mam swój. I to dobry z ustawieniem na 100 wibruje, że tyłek urywa raz nie mogłem jęków zagłuszyć i wyłaczyłem bo mama słyszała przyszła a ja udawałem, że spie.!..Hymm a może zobacze ^Hoseok mówił mi o tym portalu randkowyym^. Dobra nick ?? Ee-m "BabyBunny" Profilowe zrobione przez Jimin'a, okej takie zdjęcie może być
Okej dobra zakończ.
-10 zaproszeń w 5 minut ..huuh to chyba dobrze nie?.
*1-Hej maluszku chcesz się bzyk... ahhh! Serio?! Reszta wsumie podobna serio tylko tego chcą no mówgłbym ale nie odrazu się pieprzyć przez obrazki, nudes'y nie nudes'y tylko dla kogoś specjalnego nie dla randomów nie nie nie!
(20 minut później)
Uhh.. pewnie znowu jakiÅ› zboo.. uuu-huh
'SugarDaddy'A profilowe, no słodki ciekawe czy fake?.
â—‹â—‹â—‹
SugarDaddy pisze...-SugarDaddy: Hej króliczku. Co tam u ciebie nowy maluszku? Jestem Yoongi a ty?.
-E-h hej nic u mnie Yoongi. Jestem Jeongguk.
-SugarDaddy: nie bój się mnie nie jestem jak te napalone stojące pały innych zboków na świrzego 15 latka. Ale i tak mi nie zaufasz, więc miło mi cię poznać bardzo miło.
CZYTASZ
Fluffy Baby boy🍼| m.yh x j.jk
FanfictionJeon Jeongguk szuka swojego ,,daddy'' zazyna pisać na portalu randkowym dla gejów, po kilku próbach spotykania zboków znajduje profil o nazwie ''SugarDaddy,,. Yoongi lubi baby boy'e, z dużą pupą. | fluff x hard!smut!yaoi!Gay!