Capitolul 4

37 5 2
                                    

   Dupa ce am primit socanta veste ma simteam de parca cineva acolo sus ma uraste. De ce enervantul asta trebuia sa fie in juriu? De ce? Adica e mult prea tanar si nici nu am auzit de el. E un prefacut. In fata camerelor e serios dar dupa ce filmarea se incheie nu rateaza nici un moment sa se comporte ca un macho. A facut in asa fel incat toate concurentele sa fie in limba dupa el. Dar eu nu.

   Azi e prima mea zi in studioul din Buftea. Emotiile sunt prezente si ele. Sunt o parte din mine. Nervozitatea creste din ce in ce mai mult. Proba cutiei misterioase sta sa inceapa. Imi iau sortul si astept cu sufletul la gura momentul in care vom intra in studio. Fiind departe cu gandurile, tresar atunci cand o sticla de apa imi este oferita. 

  -Poftim, pari a avea nevoie. 

  -Multumesc!

  -Emotiile huh?

  -Da, e destul de greu sa le fac sa dispara...

  -Stiu cum e. Apropo, eu sunt Mihai.

  -Maria, incantata!

  -Si mie imi pare bine, adversaro! spune pe un ton amuzant care m-a facut sa izbucnesc in ras odata cu el.

  -Doamne! Eu incerc sa ma concentrez si voi radeti ca doi idioti! se face auzita o papusa blonda 100% Made in China.

  -Ce specimen! il aud pe Mihai soptind dar nu mai apuc sa spun nimic deoarece cei trei chefi intra in incapere.

  Chef Mario -acum trebuie sa ii spun chef- avea ca de obicei un zambet idiot pe fata. Ma priveste si zambetul sau creste. Off.... cateodata pare a fi un obsedat. Papusa de mai devreme deja a inceput sa se fastaceasca si sa flirteze cu el. Ce oameni! Hello, asta e Masterchef nu e un concurs de matrimoniale. Cei trei pleaca la locul lor iar noi 22 asteptam sa primim semnalul de intrare.

  -Si, intram in 3...2....1...

  Fiecare am ajuns la masa noastra de lucru pe care se afla o cutie cam ciudata. Norocul a facut ca langa mine sa fie nimeni altcineva, decat papusa botoxata.

  -Cand noi va vom spune voi veti ridica cutia. Sub aceasta se afla 4 ingrediente pe care trebuie sa le folositi in preparatul vostru.

  Oare ce se afla sub ea? Poate carne? Sau ingrediente pentru un desert. Sunt sigura ca va fi o provocare. Nu am curajul sa ma uit la ce se afla sub cutie dar in jurul meu aud un prelung oftat. Privesc ingredientele si am parte de o surpriza. Sub cutie se aflau cateva felii de bacon, o rosie, un cartof si ciocolata.

  -Vrem sa ne demonstrati ca puteti crea un fel de mancare demn de Masterchef din niste ingrediente simple. 

  -3...2...1...incepeti!

  Asta era semnalul. Oare ce sa fac? Sa fac un fel principal? Nu... cred ca majoritatea vor face asta. Voi face un desert. Da, asta voi face. In camara, daca pot sa o numesc asa, era o imbulzeala totala. Am luat repede ingredientele si ustensilele, care nu erau putine si am iesit din incapere. Trebuie sa imi dramuiesc bine timpul...

   A trecut mai mult de jumatate din timp si tarta mea este la cuptor.  Privesc si ce fac ceilalti. Mihai gatea oua posate si am mai vazut ca facea un fel de salsa. In cealalta parte, papusica facea o omleta de cartofi si bacon. Ce pot sa spun, desi era un specimen cu prea multe ifose, gatea bine. 

   Timpul aproape a expirat si eu acum am scos tarta de la cuptor. Arata bine. O asez pe platou si fac un decor simplu. Razvan numara ultimele secunde.

  -5...4...3...2..1... Mainile sus!

   La jurizare presiunea a crescut. Remarcile facute primilor concurenti m-au inspaimantat. 

  -Stai linistita! imi spune Mihai. Au un preparat extraordinar, nu o sa patesti nimic! Vorbele lui m-au linistit pe moment dar domnisoara al carei nume nu imi este cunoscut ma critica fara urma de rusine. Stia ca o aud dar nu ii pasa.  "Ai vazut ce a gatit aia? O tarta! Ce crede ca o tarta e ceva estraordinar?!"  

  -Mihai, vino in fata! se face auzit chef Sorin. Ce ai preparat?

  -Am gatit oua posate pe pat de cartofi si cu o salsa de rosii si busuioc.

Dupa Mihai a urmat Barbie si apoi eu.

  -Am pregatit o tarta de lamaie si ciocolata cu ganas de bacon si bezea.

  -Tarta cu bacon? Suna interesanta! spune chef Catalin.

  -Pentru mine suna mai degraba riscant, ii intoarce vorba Mario, pardon chef Mario. Stii ca daca nu e reusita preparatul tau va fi printre cele mai proaste, nu-i asa? ma intreaba cu o privire rece.

  -Sa gustam!

  -Fiecare gusta, dar Mario mareste ochii si ramane nemiscat pentru un moment. 

  -Draga Maria, chef Sorin incepe, nu am mai mancat niciodata asa ceva, dar este chiar delicios.

  -M-ai uimit! adauga si chef Mario. Nu credeam ca poate avea un aastfel de gust!  Cuvintele lui ma fac sa imi creasca increderea in mine.

  La final au fost anuntate cele mai proaste preparate:  cel al lui George, un barbat de vreo 46 de ani, al Irinei o tanara de vreo 24 de ani si al lui Costi, un baiat de 27 de ani. Am fost uimita cand am ramas printre primii trei. 

  -Si cel mai bun preparat apartine...

Iubirea de la Masterchef [PAUZA]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum