Taehyung - 1/4

2.6K 264 1
                                    

Év: 10
December 29


Amint beléptem, levettem a cipőmet, ledobtam a táskám és berohantam a szüleim hálószobájába. Az apám, kivételesen most ott volt.

De volt egy dolog amit nem tudtam, mégpedig az, hogy miután a boldog napok elmúltak, magukkal kellett volna vinniük az alkohol szagot, a káromkodást és az ütéseket, de nem.

Nem igazán emlékszem, hogy mi történt azután, hogy boldogan megöleltem az apámat, tudva azt, hogy most is részeg.

Éreztem az erős, csípős alkohol szagot rajta, az érdes szakálla és vérben forgó szemei végre kezdtek eljutni a tudatomig.

- Mit keresel itt? - kérdezte. Könnyen megütötte az arcom mielőtt még erősebben is megüthetett volna amiért nem válaszoltam a megismételt kérdésére.

Megijedtem a szemeitől...

Féltem, hogy bántani fog...

És a vicces az egészben az, hogy sosem gondoltam volna, hogy valaha is ennyire fogok félni az apámtól, akit ennyire szeretek és felnézek rá...

Az apám volt... de valahogy mégsem, ugyan abban a pillanatban...

Mielőtt megérthettem volna, hogy mi történik, a fejem erősen a falhoz csapódott. Úgy éreztem mintha a fejem felrobbanna miközben a látásom kezdett elhomályosodni és elsötétülni.

Mielőtt teljesen elvesztettem volna az eszméletemet, az utolsó dolog amit hallottam az az apám lélegzete volt...

BTS - Love yourself - HER - Note Magyar FordításOù les histoires vivent. Découvrez maintenant