Timeskip
Όταν εγώ και ο Hoseok τελειώσαμε την δουλειά είχαμε πάθει νευρικό γέλιο. Ήταν μόνο μία μέρα και ήταν λες και ήμασταν τα καλύτερα φιλαράκια.
"Μοιάζεις σαν καλό κορίτσι, Yoon-Hee. Θα ήθελες να μείνεις για λίγο σπίτι μου?"
Όπα κάτσε τι? Εντάξει το ξέρω ότι είπα ότι είναι λες και είμαστε οι καλύτεροι φίλοι αλλά όχι και να έρθω σπίτι του πρώτη μέρα. Τι να του πω τώρα...
"Εμ... Σήμερα σε γνώρισα. Μήπως..." Το σκέφτηκα λίγο πιο πολύ. "Καλά. Θα έρθω. Αλλα δεν μπορώ να κάτσω μετά της 7:00."
"Τέλεια! Μου κάνει αυτό. Πάμε!"
Αρχίσαμε να περπατάμε τον δρόμο για το σπίτι του. Ήμουν ενθουσιασμένη. Η βροχή είχε σταματήσει και για αυτό ήμασταν αρκετά χαλαροί. Έβγαλα γρήγορα το κινητό μου και έγραψα μήνυμα στην μάνα μου ότι θα εμένα για λίγο σε ένα σπίτι ενός φίλου μου. Μου έστειλε μήνυμα πίσω ότι δεν είχε κανένα πρόβλημα.
"Α εμ, επίσης, έχω συγκάτοικους ελπίζω να μην σε πειράζει. Δουλεύουν κάποιοι από αυτοί στο Kongawa company αλλά για άλλες δουλειές."
"Συγκάτοικους?"
"Ναι."
"Συγκάτοικους?"
"Ναι σου λέω!"
Δεν το σχολίασα και συνέχισα να περπατάω δίπλα του.
....
"Λοιπόν, εδώ ήμαστε!" Ο Hoseok είπε ενθουσιασμένος.
Το σπίτι ήταν μεγαλύτερο απ'ότι νόμιζα. Έμοιαζε σαν μικρή πολυκατοικία με τρεις ορόφους. Έμοιαζε καινούριο το κτήριο.
"Hoseok...Το σπίτι είναι ΠΟΛΥ μεγάλο!"
"Το ξέρω! Είμαι τόσο χαρούμενος που μπορούσαμε να το αγοράσουμε!" Μου είπε ο Hoseok πηδώντας γύρο γύρο σαν κατσίκι.
"Αγοράσατε?! Wow."
"Μχμ! Τι περιμένεις λοιπόν? Πάμε μέσα!"
"Τι καν-" μου έκοψε την πρόταση καθώς με έσπρωξε για να μπω μέσα στο σπίτι.
Το πρώτο πράγμα που είδα όταν μπήκα ήταν το σαλόνι. Ωραίοι φρεσκοβαμμενοι άσπροι τοίχοι, με γκρι καναπέ και ένα μαύρο τραπεζάκι. Η τηλεόραση ήταν στον τοίχο. Πραγματικά ήταν πολύ ωραία.
Παρατήρησα ότι... Μύριζα κολόνια αντρών... Μην μου πεις πως..
"Hoseok...Είστε μόνο...Άντρες εδώ μέσα...?"
"Αχ ναι. Δεν σε προειδοποίησα γι'αυτό. Σόρρυ." Μου απάντησε.
Γουρλωσα τα μάτια μου. Εντάξει δεν το περίμενα αυτό. Νόμιζα ότι θα ήταν τουλάχιστον δύο κορίτσια. Ενταξει... Ασχολιαστο.
CZYTASZ
Uncommon || GREEK FF (m.yg) ✔Completed✔
FanfictionΗ Chang Yoon-Hee, ένα κορίτσι από Κορέα, πηγαίνει καθημερινά στην δουλειά της. Οι μέρες περνάνε και αυτή γνωρίζει πολλά άτομα. Ας δούμε σιγά σιγά ποιοι είναι! (Yoongi/Suga FF) (GREEK FF) Thank you στην @pink_joonie για την ενίσχυση της με τα book co...