Drugsdealers als broers

82 8 2
                                    

Amal liep naar de auto ze deed te deur open en schreeuwde:"Wtf man drugsdealers he?" Younes keek met grote ogen en zei:"Amal ik kan het uitleggen stap aub in de auto dan leg ik het uit." Ik rende weg en hij reed achter mij aan. Hij roepte"Amal stap in nu!" Ik bleef door en door rennen. Hij remde met zijn auto voor mij en zei weer "Amal stap nu aub in." Ik stond daar met mijn handen op mijn hoofd. Ik stapte uiteindelijk in de auto en zei niks. Younes begon alles en alles uit te leggen terwijl we naar huis reden. We stapte uit de auto en ging naar huis. Ik zag Rayan en botste expres tegen zijn schouders aan en ging naar boven. Younes kwam binnen en Rayan vroeg: "Wat is er met haar?" Waar Younes op antwoorden:" Ze weet broertje ze weet.." Terwijl die zijn handen op Rayan zijn schouders zet. Rayan was geschrokken en kalmeerde, hij ging naar Amal haar kamer en ze gingen praten. Younes kwam erbij. Amal zei:" Waarom wist ik dit niet, heel Leiden weer het en ik niet wtf man" Met een teleurgestelde gezicht. Younes zei:" ik wilde jij en je moeder niet teleurstellen" waar Amal op onderbrak " Nou dat heb je al gedaan!" Na praten en praten liet Amal het los en accepteerde het ze omhelsde elkaar en er was geen geheimen meer.

Younes kreeg een belletje hij ging naar de balkon en nam de telefoon op. Het was zijn baas.
Gesprek:
Younes: "Hallo Patron"
Baas: "Hallo Amigo"
Younes:" Allesgoed?"
Baas:" Ik bel je eigenlijk want je krijgt een opdracht van mij Chico."
Younes: "Ja wat moet ik doen Patron?"
Baas: "Ken je die drugsdealer Arturo?"
Younes: "Ja! Hij is gevaarlijk amigo.
Baas: "Luister Chico, ik wil dat je hem gaat vermoorden."
Younes:" Wat?! Ben je serieus patron?!"
Baas: "Ja hij is morgen bij coffeeshop (roddos) om 8 uur vermoord hem zo niet gebeurt er iets gevaarlijks met jou en je famillie Chico daar zal ik voor zorgen"
Hij hing gelijk op.....
Youness sloeg de muren hij liet dingen vallen, hij liep de kamer heen en terug met stress. Alleen de vraag is gaat hij het doen?

Brotherly loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu