İlk Arachel kurgusu

90 17 77
                                    

İlk Arachel kurgusudur.

Oha ağladım yazarken ;(

***

Aris nefes alamadığını hissediyordu, "Yapma!" diye bağırırken aklından geçen tek şey O'nu kurtarmaktı.

"Hepsi senin yüzünden Rachel!" Beth titreyen elleriyle elindeki bıçağı tutuyordu. "Hepsi, hepsi senin yüzünden! Sen olmasaydın, gelmeseydin..." Gözlerini kapattı. "Herkes daha mutlu olurdu." Ne mutlu kadar olabileceklerse...

Bıçağı havaya kaldırdı.

"Sana hayır dedim Beth!" Aris tüm gücüyle bağırdı.

Beth onu dinlemedi, Rachel korku dolu gözlerle ona bakıyordu. Bunu yapmayacağını zannediyordu... Ama Beth, "Ve şimdi olacaklar da." deyip, tüm gücüyle fırlattı.

Aris saniyesi saniyesine bıçağın Rachel'a doğru gelmesini, tam kalbinin olduğu yere saplanmasını gördü. Her şey ağır çekimde gibiydi.

Pişmanlık her tarafını sardı, neden önüne atlamamıştı? Neden kendisi değil de Rachel yavaşça yere düşüyordu şimdi?

Neden?

Her şey saniyeler içinde olmuştu. Rachel yerde yatıyordu, Beth sırıtarak onlara bakıyordu, Aris ise her şeye ve herkese küfrederek onun yanına çöküyordu.

"Rach, hey Rach bana bak!" Aris bağırdı ve kızın kafasını usulca kucağına koydu. Yüzündeki saçları çekip ona son kez baktı. Rachel gülümsedi. "Aris..."

"Ha? Söyle Rach. Dinliyorum." Aris aceleyle eğildi kızın yüzüne. Birazdan sonsuza dek gidecekti çünkü, acele etmeliydi.

"Benim için hayatta kal tamam mı?" Rachel fısıldadı. "Seni seviyorum."

Aris yavaşça geri çekilip iyice güçsüzleşen kıza baktı. "Söz veriyorum, Rach. Senin için."

Rachel'ın gözleri istemsizce kapanıyordu. "Benim için, Aris. Söz verdin."

"Söz, söz, söz." Aris gözyaşlarını silerken konuştu. "Ben de seni seviyorum."

Rachel gözlerini tamamen kapatınca Aris acı bir şekilde baktı hâlâ ağlarken. "Çok seviyorum çok çok çok..." Kendi kendine sayıklamaya başladı ona bakarken.

İki kişi, isimleri Harriet ve Sonya olan kızlar, Aris'i kollarından tutup kaldırdılar. "Aris, kendine gel!"

Aris onlardan kurtulup Beth'e baktı. "Sen..." Derin bir nefes aldı. "İşini bitireceğim."

Hızlı adımlarla Rachel'ın yanından geçti, Harriet ve Sonya'nın çabalarını boşa çıkararak kenardaki büyük masaya yöneldi.

Şu an Aris'in yaşadığı şey diğerlerinin başına geliyordu, her şey ağır çekimdeymiş gibiydi.

Üzerinde Aris'in ne olduğunu anlamadığı birkaç ıvır zıvır ve birkaç silah bulunan masaya gitti Aris. Beth'in 'o' bıçağı kaptığı o masaya.

Hayatındaki 'tek şeyi' çalan kişinin 'işini bitirmek' için.

Rachel onun hayatındaki tek şeydi. Umursadığı tek şey.

Beth'inse umursadığı tek şey hayatıydı, öyleyse Beth'den onu çalacaktı.

Kısasa kısas.

I Said No! {Arachel One-shot}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin