4. "Sweet Heart"

1.2K 87 28
                                    


ISKRENO SE NADAM DA ĆETE UŽIVATI ČITAJUĆI ISTO ONOLIKO KOLIKO SAM I JA DOK SAM PISALA OVO VEOMA LEPO POGLAVLJE. ☺
PS: NE ZABORAVITE NA USPUTNE. 👋📝


<3 ☆*' ღ¯'*•.¸ ღ <3 *'ღ ¸.•*ღ '¯☆ <3

"Lepota je samo skica...
osoba je remek-delo."

<3 ☆*' ღ¯'*•.¸ ღ <3 *'ღ ¸.•*ღ '¯☆ <3

•*ღ '¯☆ <3

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

28. MART 2016. GODINE

Iako je mart pri izmaku i on je bio veoma zaguljen mesec sa dosta ledeno hladnih dana prepunim snega. Letovi iz air- Serbia su opet obustavljeni na neodređeno vreme sve dok se malo ne prolepša.

Nisi mogao videti živu dušu ni dok je podne, a kamo li uveče, po ciči i zimi. Ljudi su idalje začaureni u svojim toplim domovima, odakle se ne mačinju. Jedino gde si mogao videti nekoga bilo je po supermarketima, gde bi išli da nakupuju dosta zaliha da im se nađe u ovo loše vreme. Ako si poželeo društvo ili jednostavno samo da vidiš nekoga, da ne misliš kako si sam. Moj savet ti je da zaviriš u supermarket. Jedino ćeš tamo videti da ljudi ne spavaju zimski san kao medvedi.

Još jedan mesec pretrča kao brzi gonzales i eto, o' čas posla bliži nam se April.

Mnogi zimomrsci se vesele tom Aprilu i nadaju da će biti bar malo topliji od ovog pustog Marta. Dozlogrdilo im je ovo loše, hladno i močvarno vreme. Od nove godine, pa sve do sada, celih skoro tri meseca padao je sneg, bilo je hladno, pa čak je je i onaj gljičkavac bio. Nebo je sivo, svo nikakvo i tmurno. Eh, takvo vreme je ubijalo svačije raspoloženje. A pogotovo plavog anđela, Minu.

Mina je jedva čekala da krene proleće i prvi zraci sunca. Obožavala je kada počne sve da dobija svoje prelepe, prirodne i šarenolike boje. Ona je dete proleća i leta. Mada, pre će biti proleća. Ne može jedva dočekati da vidi tu živost, buđenje prirode i ogroman spektar boja koji jurne sa prvim zracima sunca.

Ovog idalje prohladnog i lošeg martovskog ponedeljka ustala je polovično raspoložena.

Bila je spremna fizički da krene u nove radne pobede, jer je proteklih mesec dana preležala zakovana za krevet, jer je bila bolešljiva pa je uzela bolovanje. A neraspoložena je zbog ovog slinavog i kilavog tmurnog dana koji je i jutros ispraća na posao.

Prehlada, grip, stalno curenje nosa, kao i česte temperature su je oborile u postelju samo tako.

Mesec dana ima od kako je Mina srela Bojana. Jutro nakon onog pada počelo joj je veoma loše. Desna ruka ju je bolela i još plus se nadula. Bojan je bio u pravu, izvrnula je ruku. U narednom periodu ju je mučila, jer je morala da nosi zavoj i slabo je koristi. A odmah nakon toga krenuli su uobičajeni simptomi koji su ukazivali na to da se ozbiljno prehladila.

LJUBAVNA MRŽNJA Où les histoires vivent. Découvrez maintenant