Ceyda gerçekten bana yol göstermişti belki de insan olduğu içindi yani zorluklar karşısında hep bir çözümü vardı ama ben zorluk çıkınca ordan gitmeyi bildiğim için onun söylediklerine uyacaktım bu sefer.
Abla bence Namjoon'la iyi konuşmussun yani derdin neyse anlatmışsın artık ona kalmış özür dileme sırası. Beste ile aranın kötü olduğunu da biliyorum. Yarın okulda onunla da konuş. Tamam mı? Hem geç oldu biraz yat istersen yarın dersin erken başlıyor.
Benim hakkımda çok şey biliyorsun.
Çünkü sen benim çocukluk arkadaşımsın
Çocukluk arkadaşın oluyorum demi?
Evet abla öyle oluyorum😂😂
Aslında sana abla yerine anneanne veya nine falan demeliyim.Nine mi? Espirili yapın hiç eksilmemiş çocukken de böyleydin.
Tamam tamam eskiye dönme ergenliğimi hatırlamak istemiyorum. Neyse yatmıyormusun sen
Beni yatırmaya ne de hevesliymişsin yatıyorum iyi geceler.
İyi geceler evet iyi bir gece olsun. Her gece yaptığım gibi mesajımı kontrol etmeye karar verdim. Mesaj gelip gelmediğini bilmiyorum. Geri dönüş olmasını ilk defa istemiyorum. Çünkü burda yok olmak istiyorum.
Kapısı kitli olan birkaç odam daha vardı birinden içeriye girdim. Teleskopla ileriyi izlmeye çalıştım. Uzay teknolojisi sonuçta çok uzağı görebiliyordum. Kaç ışık yılı desem acaba?
Hiçbirşey yok yine
Uzaya gönderdiğim mesajların bulunduğu bilgisayardaki özel dosyalardan açtım. Bu odanın hepsi uzay teknolojisi ile doluydu bilgisayarım da öyle. Mesajları kontrol ederken bir mesaj aldım.
Cızırtılı bir ses kaydıydı.Merve seni ne zamandır arıyoruz. Son mesajını aldık senin de istediğin gibi dünya denilen yeri yok etmeye geliyoruz. Geldiğimizde seni de alıp gideceğiz. Artık eve dönebilirsin. O kadar zaman geçti ki ölmediğine çok seviniyorum. Babandan sonra seni de kaybetmek çok acı olacaktı benim için zaten annenin durumunu sende biliyorsun. Ben bile hiç yüzünü görmedim ama baban hep ona benzediğini söylerdi. Seni çok özledim canım kızım benim. Bu arada Qxet gezegeninin kralı seni oğlu ile evlendirmek istiyor bence çok uygun onlarla birlikte geliyoruz dünyaya. Güçlerinin yarısını en aza indirmiştim biliyorsun şimdi en üste çıkartıyorum. Orda ne kadar zaman olduğunu bilmiyorum ama eğer 750 yıl geçti ise özel gücünün ortaya çıkma vakti geldi sakın gücünü küçümseme. Amcan dan küçük bir not.
Oysaki tam da dünyayı sevmeye başlamıştım. Arkadaşlar bile edinmiştim. İsteğimden vaz geçmiştim ben ama çok geçti. Ne yapacağım şimdi ben? Hayır amca burayı yok etmeyeceksiniz ne olursa olsun bu gezegen yok olmayacak...
derken bilgisayar başında uyuyakalmıştım.Yurtta ranzama geldim. Hayat çok sıkıcı olmaya başladı. Merve ile iken biraz da olsa eğlenebiliyordum. Hatırlıyorum da en sonki sevgilimin piskopattı onu nasıl bulduğumu da bilmiyorum.Beni bir uçuruma götürmüştü o zaman ayrılmak istediğimi söylemiştim bende. Arabaya bağlayıp,üstüne bir de çalıştırıp çekip gitmişti sonra mı ne oldu, çığlık atıyordum işte. "Yardım edin" falan filan diye birsürü zırvalama. Çığlıkların ardından arabanın arkasını birisi tutmuştu aynadan gördüğüm kadarı ile siyah şapkalı birisiydi. Koskoca hareket halindeki arabanın arkasından biri bastırmıştı resmen ben o bastırışla önde havaya uçmuştum zaten sonra hava yastıkları yapışmıştı yüzüme ama aynadan gördüğum kadarı ile Merve'ye benzetmiştim o zaman tabi bir erkek te olabilirdi ama sanmıyordum. Merve gibi gelmişti gözüme arabayı durduktan sonra yok olmuştu. Bende ellerimdeki ipleri ıstırarak bir şekilde çözmüştüm. Arabadan indiğimde farlar içeriye göçmüstü ve kan vardı bayağ korkmuştum o gün sonra da ağlaya ağlaya Merve'yi yanıma çağırmıştım. Şimdi anlıyorum. Beni kurtaran Merve idi. Hem uzağı duyabiliyor hemde çok güçlü başka kim yardım edebilir ki? İşini temiz hallediyor aslında. Haha o gün atraksiyonun ne olduğunu anlamıştım. Şimdi düşünüyorum da hayatımda heyecen vardı.
Bu hayatın heycanı meycanı yok. Haha özledim o günleri ya benim yaptiğıma ne demeliydi. Ben buna bir tane bebe buldum ama bebe taş bayağ iyiydi. Bebe dediğime bakmayın Çocuk süper ama ateş ediyordu. Buna Merve'nin fotoğrafıni gösterdim zar zor elbiseli bir fotoğrafını çekmiştim. Çocukta beğendi falan işte yemek de ayarladım bunlara. Ama bilmiyordu benim sevgili sanıyordu yoksa gelmez bilmezmiyim ben onu.
Geldi oturdu güzel giyinmişti ama o zamanda yani bende o oturunca lavaboya gidecem diye kalktım. Lavaboya tabikide gitmedim salakmıyım "hayır" yan masadan izlemeye başladım. Cocuk da biraz çapkınmıydı neydiyse Merve'nin elini tutmasinmı. Mal mal bakiyor etrafa Beste nerde diye benim sevgilim demem hiç olmadı herhalde çocuk "Ben Beste'nin sevgilisi de...."
Sözü yarıda kalmıştı
"Sen Beste'yi sevmiyorsun ve bana yavşıyorsun ama tipim değilsin. Bence önce bir kıza yalakalık yapmadan önce gözlerindeki lenslerin rengini değiştir. Takım elbise seçimin çok yanlış ne zamandan kalma bu Ispanyada iken böyle bir elbise görmüştüm onu da köleler giyiyordu. Köle misin yoksa? Ve şunu da söyleyeyim arkadaşımı kandırma benim aptallara ayıracak vaktim yok" demiş ve masadan kalkmıştı. Bu neydi böyle ya desim kendi kendime çocuğun yanına gittiğimde ağladı ağlayacak. Orda gülemedim ama yurda gelince yarılıyordum. Sonraki günde bana birşey söylemiyor sadece "Sevgilinden ayrıl" demişti. Yazık ya çocuğa diyorum şimdi. Canilikti bu biraz.
Ah aklıma bu anılar gelince daha da özledim herhalde onunla takılmayı. Uyusam mı unuturum belki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARI ÖLÜMSÜZ (~KNJ) Düzenleniyor
Fanfiction1. EN ÖZEL KİTAP (🎈🏯🇰🇷) Dünyada çok zaman geçirdim. En başlarda burayı yok etmek istiyordum. Ama şimdi durumlar çok değişti. Küçük bir kızın ablası oldum. Arkadaş edindim. Ve aşık oldum. Amca burayı yok edemem benim insan olmama yardım et. Onla...