(LUCY)ERTESİ GÜN
Ufff Allen! o bara gitmek is-te-mi-yo-um yeter.Dayımın canımdan çok sevdiğim insanın öldüğü yere, gidemezdim ama "Allena göre orası bizimiş bakmak zorundaymışız dayımın ismini yere getiremezmiş " falan filan.Allen biyan önce giyinip aşağı inmezem sonuçlarına katlanırsın diyip dışarı çıkmıştı.Ona uymaktan başka şansım , yotu sanırım gıcıkkk.Üstü siyah kalp şeklinde straplez altı beyaz prenses model kısa etek,kırmızı platformalarımıda giydim.Saçıma su dalgası yapıp kırmızı bir ruj surup aynanın önüne gectim,gerçekten çok güzel olmuştum.Merdivenlerden inmeye başladım Allen beni aşağıda bekliyordu.Tam bana"Lucy hadi biraz çab..."diyceği sırada arkasına dönüp beni görmesiyle sözü yarım kaldı.Vovv vovv sen kimsin ve Lucye naptin diye dalga geçmeye başladı pislikk.Gercekten super olmussun seni bu aksam rahat bırakmiycaklar bebeğim .Suss hadi gidelim şom ağız.Kapıdan çıkıp korumalarla beraber arabaya bindik.Dayım öldükten sonra korumaları artırmıştık.Malum dayımın düşmanları var.Allen şöförü çıkartıp kendi kullanmak istedi artist.Barla bizim evin arası 1 saat kadar sürdükten sonra sonunda bara gelmiştik.Allen hızlıca aşağı inip pardon atlayıp sevinçle benide peşinden sürükledi.Bara(gece klübü)girdiğimizde biyan beynim yerinden fırlıycak gibi hissetim.Çok kalabalıktı insanlar birbirine sürtüşerek dans ediyordu iğrenç.Dayımın barda ki ofisine gidik orda biraz kafa dinlerdik en azından.Allen birden ayağa kalkıp yanıma geldi."Aaa hadi ama Lucy biraz dans edelim burda oturmayamı geldik hem kafa dağtırsın bu barın sahipleri kimmiş gösterelim onlara." Tabi ben tam ağzımı açıcağım sırada çoktan dans pistine gelmiştik.Allendeli gibi dans edirordu ben ise ona daha yavaş hareketlerle eşlik ediyordum.Allen birden kullağıma eğilip "Arkada ki çocuk sana yiyiçekmiş gibi bakıyo aslında bakarsan fena değilmiş doğrusu" O sırada arkamı döndüm ama göremiyodum Allenın bahsettiği çocuk yoktu.Neyse diyip önüme döndüm.Allen benden izin isteyip dayımın ofisine gitti.Bende biraz dans ettikten sonra ofise girdim.Ama ama bunlarda kim?
YAZARIN AĞZINDAN
Allen"diyerek girdi kız dayısının bardaki ofisine, gülen yüzü bir anda söndü. Allen silah uzatmış adamları görmesiyle geri tekelemesi bir oldu."Lucy git burdan."diye bağırdı kuzeni . "Aa, o hiçbiryere gidemez. O ancak benimle gelebilir."dedi ve gözlerini kızın üstünde dolaştırdı."Allen, neler oluyor?"diye ağlamaklı sesiyle sordu kız"Ya ikiniz ölürsünüz ya da yanındaki kızı bana verirsin" .Allen napıcağını ,bilmiyordu ve cevap vermedi çünkü Lucyi haksız yere ölüme terk edemezdi.Yeşil gözler anlamıştı cevabın ne olduğunu çocuklara bağırdı hadi gidiyoruz!! Lucy ağlamaya başladı çünkü kıvırcık kızın elini çok sıkıyordu.Kız bırak beni yeşil gözlü pislik!!diye bağırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAR LOVERS
FanficBİR YEMİN... YASAK BİR AŞK ... TÜM ENGELLERE RAĞMEN... MUTLU OLABİLECEKLERMİYDİ?