05:28
Saat sabaha karşı beş..buruşmus kağıtlar,söndürülen izmaritler..ve bir tutam hayal kırıklığı.Ondan ayrılışımın 5.yıl dönümü.Onsuz geride kalan toplam beş yıl.Koskocaman beş yıl.Alışmışlığın yanında kırılmış beş yıl.Herşeyin yerini alan hiçbişeyle geçen beş yıl.Unutmayı kendine hedef edilmiş beş yıl.Biz olmayan ben ile geçen beş yıl.
............
18:45
Sosyal paylaşım sitelerinde görmüş müydünüz? Birisi kocaman bir tepeye oturur ve akşam üzeri şehir ışıklarını seyreder.İşte benim yaptığım da şuan bu.Elimde bir defter ve kalem durmadan yazıyorum.Yanımda müzik çalarım eşlik ediyor bana.Patatesin yanındaki ketçap ve mayonez gibi.En çokta hissizlik.Sayendeki hissizik Logan bu.Adı Logan Marcus.Genelde sandviç yiyen,gülmeyi bir sevgi göstergesi oalrak gören harika bir insan.Hayatımda gelip geçen en harika kişi.Eveto benim erkek arkadaşım.Arkadaşımdı.Beş yıl önce.Şu meşhur beş yıl öncesi.Bu satırları beni izlerken rahat rahat okuyabilsin diye yazıyorum.Hepsini ayrı ayrı,güzel ve büyük harflerle yazıyorum.Uzağı pek göremez.Herneyse Logan.Artık seninle konuşuyorum.Sana yazıyorum.Yanımda gibi hissediyorum.Herzaman.Seninle.Sonsuzadek.
..............
19:25
Bir kızın en değerli hazinesı kız arkadaşlardır.Ağlasa;
''Ov bebeğim sıkma canını.'' ..
Gülse;
''Gülmek sana çok yakışıyor.''...
Durgun olsa;
''Kimmiş bu kızın kalbindeki durgunluğu sebebi?'' gibisinden cümlelerle illa ki az da olsa bir yerlerde mutluluk hissetiriyor bu cümleler.Seni yalnız hissettirmemek için elinden gelen herşeyi sonuna kadar yapan kızlar işte benim arkadaşlarım.Effy,Emily ve Kinzie.
Effy herzaman soğuk kanlıdır.Grubun ana hattıdır Effy.En iyi planlar ondan çıkar.
Emily genelde güler.Hep sevecendir.Hayata pozitif bakar.Kilo problemi var.Kim ne derse desin kendini zayıf hisetmez.
Kinzie aramızdaki en zeki kişi.Kesinlikle.Bu zeki yanı onu tatlı ve bir hayli agresif yapıyor.
Hep beraber mutfak spotunun başında toplanmış cheeseburgerlerimizi ısırıyorduk.Kinzie kısa sessizliği bozan ilk kişiydi.
''Size bir önerim var.Bence hepimiz bekar yetişkin olalım.Ne dersiniz? Robin de artık Logan ile olmadı-'' biranda sesi kesilmişti.Üçüde bana bakıyordu.Ben daha neler olduğunu anlamadan Kinzie devam etti.
''Ben üzgünüm hayatım.Öyle demek istemedim.'' duraksadımArtık bunu kabullenmeliydim.Logan yoktu.Ve asla geri gelmeyecekti.Ne derler bilirsiniz -olmuşla ölmüşe çare yoktur.- favori sözüm bu artık.Beynimin içinde bir kopyamla konuşurken gerçekte sırttığımı unutmuştum.Kızların merceklerı beni anlamak için beni süzüyordu.Gülerek onalra baktım.
''Artık alıştım.Sorun değik.Gerçekten.Hadi.Tıkının.'' güldüm.Hem zaten yetişkin olmamıza uzun zaman vardı.Başıma daha kötü bişey gelemezdi.Yani ben öyle sanıyorum.
Herkes birşey unutmuştu.Logan'ın benim için ne hissettirdiğini hiçkimse bilmiyordu.