Βράδυ 11:13 η ώρα.
(Κύνθιας pov)
Έχουμε γυρίσει σπιτι εδώ και 3 ώρες. Είμαι στο δωμάτιο μου τρώω τα λαχταριστά μπισκότα που μου αγόρασε η μαμά από τον φούρνο και διαβάζω μία συνταρακτική ιστορία στο wattpad.Ποπο οι άνθρωποι έχουν τόσοι φαντασία. Μακάρι να ζούσα μία ζωή από αυτές που παρουσιάζουν.
Χτυπάει η πόρτα...
Κύνθια: Ποιος είναι;
Στάθης: Εγώ είμαι ο Στάθης. Μπορώ να περάσω;
Αυτός μου έλειπε τώρα. Τέλος πάντων. Θα διαβασω άλλη ώρα την συνταρακτική ιστορία της sabri6038 φίλες με διαφορές.
Κύνθια: Ναι έλα.
Μπαίνει μέσα ο Στάθης. Η μπλούζα του ήταν σκισμένη μπροστά στην κοιλιά σε σημείο που φαίνονταν οι κοιλιακοί😱. Τέλος πάντων δεν δίνω και πολύ σημασία(ενώ θα ήθελα)...
Κύνθια: Παρεμπιπτόντως τι θέλεις εδώ;
Στάθης: Η μπλούζα μου πιάστηκε στην πόρτα της τουαλέτας και σκιστηκε. Ξέρεις να ραβεις; θα πήγαινα στην μαμά σου αλλά λίγο ντρέπομαι.
Κύνθια: Ξέρω. Αλλά φοβάμαι να μην σε τρυπήσω.
Τότε βγάζει την μπλούζα του και την αφήνει πάνω στο γραφείο μου. Μένω ακίνητη. Μία κοιτάζω τους κοιλιακούς μία κοιτάζω την μπλούζα. Μία τους κοιλιακούς μία την μπλούζα...
Στάθης: Κάνε εσύ την δουλειά σου. Εγώ θα κάτσω εδώ. Μόλις τελειώσεις πες μου.
Κάθησε στο κρεβάτι μου. Εγώ ανέβηκα πάνω στην καρέκλα ντεντοθηκα και να που επιτέλους έπιασα το κουτί με τα ραφτηκα. Έπιασα όμως και τον Στάθη να με κοιτάει ολόκληρη από πάνω μέχρι κάτω.
Δεν έδωσα σημασία. Πήρα μία μπλε κλωστή σαν το χρώμα της μπλούζας του και άρχισα να την ραβω. Τελείωσα και..
Κύνθια: Τελείωσα. Είσαι έτοιμος να πας στον-
Γύρισα και ο Στάθης είχε αποκοιμηθεί στο κρεβάτι μου. Μη ξέροντας τι να κάνω τον σκέπασα πήρα το μαξιλάρι μου και πήγα να κοιμηθώ στην κρεβατοκάμαρα με την μαμά μου.
Το επόμενο πρωί
Ξύπνησα και από ότι κατάλαβα ήμουν στο δωμάτιο της Κύνθιας. Ήμουν σκεπασμένος ενώ κοιμόμουν χωρίς μαξιλάρι.Το δωμάτιο της Κύνθιας είναι αρκετά μεγάλο και είναι γεμάτο με φωτογραφίες. Αυτή ο αδερφός της και η μαμά της παντού ένας γεμάτος τοίχος. Στον απέναντι έχει φωτογραφίες με την Αγάπη και την Βερονίκη. Δεν βλέπω κανένα αγόρι εκτός από τον Ηλία.
Δεν ξέρω γιατί αλλά χάρηκα λίγο.Τι μου συμβαίνει;!
Κατέβηκα κάτω αλλά δεν ήταν κανείς. Απόλυτη ησυχία. Ένα σημείωμα ήταν κολλημένο στο ψυγείο. Από την κυρία Χριστίνα.
Καλημέρα Στάθη. Σήμερα θα πάω στο κολλέγιο σου(μου είπε ο Ηλίας πιο είναι) για να πάρω το πρόγραμμα των μαθημάτων σου. Η Κύνθια και ο Ηλίας είναι ιδη στο σχολείο. Το μεσημέρι Όμως θα ήθελα να πεταχτείς με την μηχανή σου να παρεις την Κύνθια από το σχολείο.
Συγγνώμη γι αυτό το κεφάλαιο που ήταν σχετικά μικρό.
Φιλάκια πολλά💕
YOU ARE READING
Όταν σε γνώρισα.(ολοκληρωμένη)
Teen FictionΗ Κύνθια είναι ένα απλό 16χρονο κορίτσι σαν τα περισσότερα της ηλικίας της. Όλα αυτά θα αλλάξουν Όταν θα συναντήσει τον κούκλο ρομαντικό και περιπετειώδη Στάθη που θα κάνει την ζωή της σκέτη ΚΌΛΑΣΗ...