Κεφάλαιο 50

43 8 12
                                    

Ο ήλιος έλουσε το δωμάτιο με φως. Αμέσως άνοιξα τα μάτια μου.

"Ξύπνησες;" άκουσα τη φωνή του Κωστή από δίπλα.

Μπορεί να ήταν πολύ πρωί αλλά η φωνή του ήταν το ίδιο ελκυστική. Ως απάντηση χαμογέλασα.

"Σήκω" διέταξε.

Πέταξε το σεντόνι από πάνω του όμως το χέρι μου τον σταμάτησε. Ηταν καθιστός όταν τοποθέτησα τα χέρια μου στους ώμους του.

"Χαλάρωσε" ψιθύρισα αισθησιακά στο αυτί του.

Τον είδα να κλείνει τα μάτια του και να απολαμβάνει τον τόνο της φωνής μου. Τα χέρια μου γλίστρησαν στο στήθος του και ύστερα στην κοιλιά του. Επιασα το λάστιχο της φόρμας του αλλά με σταμάτησε. Κράτησε τον καρπό μου και σηκώθηκε όρθιος.

"Θα έρθει η μητέρα μου σε λίγο. Ντύσου" είπε και βγήκε από το δωματίου.

Κατάπια και κοκάλωσα στη θέση μου. Τύλιξα το σεντόνι γύρω από το γυμνό μου σώμα και κατέβηκα. Εφτιαχνε καφέ στην κουζίνα.

"Τι εννοείς θα έρθει η μητέρα σου;" φώναξα ελάχιστα.

"Ποια λέξη δεν κατάλαβες;" ρώτησε χωρίς να με κοιτάει.

"Κι εμένα γιατί δε μου το είπες νωρίτερα; Πότε θα προλάβω να μαζέψω τα πράγματα μου;" είπα και άρχισα να πανικοβάλλομαι.

"Αρχικά, νομίζω το βράδυ είχαμε πιο σημαντικά πράγματα να κάνουμε και δεν έχεις να πας πουθενά" η φωνή του προς το τέλος ανέβηκε.

"Και να κάτσω να κάνω τι εδώ; Ασ'το, μη χαλάσω την οικογενειακή στιγμή" είπα και γύρισα την πλάτη μου.

Ανέβηκα γρήγορα τις σκάλες και πέταξα από πάνω μου το σεντόνι. Ντύθηκα πρόχειρα και έβαλα όλα μου τα ρούχα στο σάκο και τον στρίμωξα στην ντουλάπα. Αφού εξαφάνισα όλα τα πράγματα μου κατέβηκα κάτω. Ηταν ακόμα στην κουζίνα.

"Εγώ φεύγω" δήλωσα.

"Πιστεύεις πραγματικά ότι δεν είσαι κάτι σημαντικό για μένα ώστε να φτάσω στο σημείο να σε γνωρίσω στη μητέρα μου; Αυτό μου λες; Δεν το είχα σχεδιάσει. Μου τηλεφώνησε χθες το βράδυ ενώ εσύ ήσουν με τις φίλες σου και μου ανακοίνωσε την άφιξη της. Μάνα μου είναι, δεν μπορούσα να την αφήσω στο δρόμο. Εχεις δίκιο, έπρεπε να στο πω νωρίτερα αλλά δεν καταλαβαίνω την αντίδραση σου γαμώτο. Δε σε ζήτησα σε γάμο" μου είπε ενώ ακόμα ήμουν πλάτη.

"Κωστή" είπα μέσα στα δάκρυα και γύρισα προς το μέρος του "Φοβάμαι πως δε θα με συμπαθήσει και θα κάνει τα πάντα για να μας χωρίσει επειδή 'δεν είμαι καλή για το γιόκα της'. Δεν το θέλω αυτό όμως" σκούπισα τα υγρά μάγουλα μου.

Angelic Touch Where stories live. Discover now