Ηλίας: Ρώτα με ότι θέλεις. Ελπίζω να μην έχει κάτι πρόστυχο το μυαλό σου.
Στάθης: Κοίτα...Από την στιγμή που είδα την αδερφή σου κατάλαβα ότι θα γίνει κάτι. Αλλά τώρα θέλω να σε ρωτήσω. Της αρέσουν αγόρια σαν κι εμένα;
(Ηλίας pov)
Άρχισα να του λέω κάτι παλιές ιστορίες όπου η Κύνθια γούσταρε ένα παιδί. Αυτός πήγε να την φιλήσει αλλά η Κύνθια Τότε ήταν 13 χρονών και δεν ήθελε.Πάντως πρώτη φορά βλέπω τον Στάθη να κάνει έτσι για μία κοπέλα. Δε λέω. Η αδερφή μου είναι πολύ καλό κορίτσι, από τα λίγα αλλά αυτός δεν είχε ποτέ μία σοβαρή σχέση. Του άρεζε πάντα να προχωράει στα στενά και όποια έβλεπε μπροστά του να...να...δεν θέλω καν να το πω.
Έχει μεγάλο δίκιο να φοβάται Όμως. Την αδερφή μου την ξέρει μόνο 3 μέρες και την φίλησε Ίδη. Ποιος ξέρει τι θα γίνει σε 10 μέρες σε ένα μήνα και σε ολόκληρο τον χρόνο.
Δεν έχω συμβουλή να του δώσω. Έχω το θέμα της Αγάπης τώρα. Δεν μπορεί να χωρίσει τον βλάκα τον Ανδρέα.
Εντωμεταξύ στο δωμάτιο
Κύνθια: Αγάπη, θέλω να μιλήσουμε.Αγάπη: Κύνθια...σου ζητώ ειλικρινά συγγνώμη που δεν σου είπα για τον αδερφό σου και εμένα. Αλλά από ότι φαίνεται ούτε εσύ μου είπες για τον Στάθη.
Κύνθια: Βρε Αγάπη. Δεν σου είπα κάτι γιατί αυτό το σκινηκο έγινε μόνο σήμερα. Δεν ξέρω και πως έγινε. Απλά Θέλω συμβουλές. Θέλω να μου πεις πράγματα για τον Στάθη. Θέλω να μάθω.
Αγάπη: Άκου να δεις. Ο Στάθης κατά βάθος είναι πολύ καλό παιδί. Συνήθως παίζει με τα κορίτσια αλλά δεν ξέρω τι έγινε με εσένα και άλλαξε όλο αυτό.
Κύνθια: Δηλαδή εγώ είμαι η πρώτη που το ανατρέπει αυτό;
Αγάπη: Ναι. Είναι πολύ περίεργος ο Στάθης. Δεν θα τον καταλάβω ποτέ.
(Κύνθιας pov)
Κατεβήκαμε από το δωμάτιο. Ο Στάθης και ο Ηλίας συζητούσανε.(πολύ θα ήθελα να ήξερα τι.)Μόλις μας είδαν τα αγόρια σταμάτησαν την συζήτηση τους και το έπαιζαν ντροπαλοί. Αχ Θεέ δεν θα καταλάβω ποτέ τα αγόρια. Στα ξαφνικά χτυπάει η πόρτα. Πήγα να ανοίξω και τι να δω...
Στην πόρτα ήταν ένα αγόρι και κρατούσε μία πολύ βαριά τσάντα. Ήταν αρκετά όμορφος. Κανονικός στο ύψος με καστανά αρκετά μεγάλα μάτια και καστανόξανθα μαλλιά. Ποιος είναι όμως αυτός εδώ και τι θέλει;
Κύνθια: Γεια. Χρειάζεσαι κάτι;
Θοδωρής: Συγγνώμη για την ενόχληση. Συνάντησα μία κυρία εντελώς τυχαία έξω και μου είπε να φέρω αυτή τη τσάντα εδώ. Επίσης ναι χρειάζομαι λίγη βοήθεια τώρα που το ξανασκέφτομαι.
Κύνθια: Πες μου λοιπόν. Βασικά αν θες πέρασε μέσα. Μην στέκεσαι έτσι στην πόρτα.
Αυτό το παιδί, ο Θοδωρής μπήκε μέσα και αμέσως ο Στάθης τον κοιτούσε με άγριο βλέμμα. Αχ...ζηλεύει. Αλλά γιατί;! Θα πρέπει να ανησυχώ;;;
Ηλίας: Γεια. Ποιος είσαι; Τι θέλεις εδώ;
Θοδωρής: Είμαι ο Θοδωρής. Βασικά Είμαι καινούργιος εδώ. Συνάντησα μία κυρία από έξω και μοι είπε να σας φέρω αυτή την τσάντα. Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω. Ξέρετε κανένα ιδιωτικό Λύκειο εδώ κοντά;
Κύνθια: Φυσικά. Είναι αυτό που πάμε κι εμείς. Αυτή είναι η διεύθυνση και το τηλέφωνο της διευθύντριας. Εσύ που μένεις;
Θοδωρής: Εδώ λίγο πιο κάτω.
Κύνθια: Χαίρομαι πολύ που σε γνωρίζω. Αν θέλεις κάτι πες μου Θοδωρή.
Θοδωρής: Ευχαριστώ για την βοήθεια. Γεια σας.
आप पढ़ रहे हैं
Όταν σε γνώρισα.(ολοκληρωμένη)
किशोर उपन्यासΗ Κύνθια είναι ένα απλό 16χρονο κορίτσι σαν τα περισσότερα της ηλικίας της. Όλα αυτά θα αλλάξουν Όταν θα συναντήσει τον κούκλο ρομαντικό και περιπετειώδη Στάθη που θα κάνει την ζωή της σκέτη ΚΌΛΑΣΗ...