"Μαμά? Μπαμπά...?" Είπα μπενοντας στο σπίτι.
Δεν πίστευα αυτό που έβλεπα με τα μάτια μου. Ο πατέρας μου κράταγε ένα μπουκάλι ούζο μάλλον. Ήταν σίγουρα μεθυσμένος... Γιατί γιατί όλα σήμερα..
Ξαφνικά ο πατέρας μου άρχισε να χτυπάει την μητέρα μου. Την έβριζε κιόλας. Όχι δεν γίνεται αυτό. Μαλώνουν συχνά αλλά όχι και έτσι... Γιατί τώρα...? Τι άλλαξε? Ήθελα απλα να πέσω στα πατώματα να κλάψω.
Καθώς γινόταν όλο αυτό έβλεπα την αδερφή μου να κλαίει σε μια γωνίτσα.
Προσπάθησα να σταματήσω τον πατέρα μου. Δεν συγκρατήθηκα να το βλέπω αυτό το χάλι.
"ΜΠΑΜΠΑ ΣΤΑΜΑΤΑ! ΕΧΕΙΣ ΜΕΘΥΣΕΙ ΤΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΟΛΟ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ?" Του είπα με τεράστιο θυμό.
Καλός, χρυσός, αλλά ΟΧΙ όταν βαράει την μάνα ΜΟΥ.
"Πήγαινε στο δωμάτιο σου. Πάρε και την αδερφή σου μαζί." Η μητέρα μου είπε καθώς δάκρυα κυλαγαν στα μάγουλα της.
Είχε χτυπηθεί ήδη πολύ και άσχημα. Είπα να στείλω την αδερφή και την μητέρα μου κάπου ασφαλές. Οπουδήποτε εκτός από το σπίτι. Θα το φτιάξω. Θα το λύσω αυτό το θέμα στο ορκίζομαι.
"Yoona, έλα σταμάτα να κλαις. Όλα θα πάνε καλά. Άκου με. Θα σπρώξω την μαμά προς το μέρος σου. Θέλω να την πάρεις και να φύγετε από το σπίτι." Εξήγησα όμορφα και ήρεμα στην αδερφή μου.
"Και εσύ?--"
"Άσε με εμένα. Κάνε αυτό που σου είπα" Της έκοψα την πρόταση και είπα.
Λοιπόν το σχέδιο αρχίζει.
Άφησα την αδερφή μου και πήγα προς το μέρος του πατέρα μου. Έσπρωξα την μάνα μου από τα χέρια του. Η αδερφή μου ευτυχώς έκανε αυτό που της είπα. Η μανά μου όμως πήρε αρνητικά την ιδέα μου.
"Αϊ στον διάολο....Μαλακισμένο." Ο πατέρας μου είπε με μια απειλητική φωνή.
Τα λόγια του με πόνεσαν βαθιά. Ξέρω ότι ήταν μεθυσμένος αλλά και πάλι...
Πριν προλάβω να κάνω κάτι ο πατέρας μου πήρε το μπουκάλι από το ούζο που έπινε και το βάρεσε στο κεφάλι μου.
"FUCK." Φώναξα καθώς γυαλιά πετάχτηκαν παντού. Πωωω μαλακα πόνεσε αυτό.
Εγώ σε εκείνη την φάση είχα ήδη δακρύσει. Του έδωσα μια γρήγορη κλοτσιά και πήγα πάνω στο δωμάτιό μου. Πήρα το κινητό μου και πήρα τηλέφωνο τον Hobi.
"Ναι?"
"HOSEOK. Δεν έχω καθόλου χρόνο. Φέρε την αστυνομία στο σπίτι μου ή έλα εσύ."
KAMU SEDANG MEMBACA
Uncommon || GREEK FF (m.yg) ✔Completed✔
Fiksi PenggemarΗ Chang Yoon-Hee, ένα κορίτσι από Κορέα, πηγαίνει καθημερινά στην δουλειά της. Οι μέρες περνάνε και αυτή γνωρίζει πολλά άτομα. Ας δούμε σιγά σιγά ποιοι είναι! (Yoongi/Suga FF) (GREEK FF) Thank you στην @pink_joonie για την ενίσχυση της με τα book co...