Беше един тежък и уморителен ден, а вечерта щеше да е по-тежка. Цялата група Ексо бяха в ресторанта на хотел "Балкан", защото там се провеждаше важна дипломатична среща между Румен Радев и световния любимец Ким Чен Ун. Румчака бе викнал Ексо "за жива музика", но по законите на Мърфи, бе ясно, че ще възникне проблем. Тао цял ден повтаряше на Крис, че се е разболял, но Крис, невярващ досега, накрая се предаде и остави Тао да стои в стая 9, докато течаха важните преговори. Всеизвестен факт е, че президентът Радев е много човечен, той бе решил да викне тайландски проститутки (всеки знае, че това са мъже,но явно на нашенския президент този факт не бе ясен), които бе открил из обявите в Кауфланд. Бяха минали 3 часа, Ексо, Румчака и Ким Чен Кур, така де, Ун бяха много изморени и след толкова преговори и достигнато разбирателство, бе решено мъжката аудитория да се наслади на "женската". Крис, неправил секс от 2 седмици, заради разстройството на Тао, се наслаждаваше на една "мацка", която за него бе напълно непозната, но за нас не. Той искаше да я съблазни и дойде правилния момент, той се фокусира на една чиния с пържоли и измисли правилните слова за перфектната свалка. Повика мъжкото фламинго с два пръстна и мръсен поглед, а той/тя/то точно това чакаше. Седна бавно в скута му, забоде зъби във врата му, а той прошепна бавно "искаш ли да ти го лепна на пържолите?". Фламингото стана, изпука врата си и махна перуката. Тогава Крис разбра, че беше хванат в "изневяра". Тао стоеше с ядосан поглед, мацна един силен шамар на Крис, а след това каза "май аз ти го лепнах", завъртя се и излезе от хотела.